.





.

| | | | |

piatok 29. októbra 2021

HAPPY HALLOWEEN 2021 🎃

Krásny Halloween, hoci trocha skôr, prajem všetkým. Môj prvotný plán bol tento sviatok, čo sa týka blogu, tento rok len tak obíjsť, no napokon som si nemohla odpustiť pri jeho príležitosti aspoň niečo malinkaté pridať. Je to už presne rok, čo som nakreslila pri príležitosti Halloweena svoju milovanú OC spolu s tou, ktorá patrí Dechi a uverejnila ich v tomto článku. Je neskutočné, ako rýchlo ten čas ubehol. Ale dalo by sa povedať, že Halloween je u mňa, čo sa BNHA fandomu týka, akýmsi míľnikom - výročím, kedy vznikla na toto anime moja prvá fanfikcia, ktorá vlastne všetko toto, čomu sme sa venovali viaceré celé mesiace, odštartovala. Je to akési výročie troch BNHA OC - mojej Nity, Dechinej Hany a Petrikinej Ramony a presne vtedy sa tieto naše "tri grácie" prvý raz stretli všetky pokope. Ach, to boli krásne časy a tú poviedku, ktorá to odštartovala, som si čítala už xy rázy. A tak by to proste nešlo bez toho, aby aj dnes nepribudlo niečo malé, tematické a ešte k tomu s nimi, na čo musím povedať, že som pyšná z celého srdca, keďže oproti tomu z minulého roka je to minimálne o triedu lepšie. Aspoň si dovolím skromne dúfať. Už je to dávno, čo sa mi niečo takto moc z mojej vlastnej tvorby páčilo naposledy. Tak snáď sa bude aj vám, pretože som si dala záležať. A tiež dúfam, že tieto halloweensky-ladené obrázky možno potešia, či snáď inšpirujú aspoň k malým predstavám tie, ktorým sú venované :)

Neviem, čo by som ešte také zaujímavé k tomuto celému mala dodať, tak snáď len toľko, že si určite každý z tých obrázkov rozkliknite, aby sa zobrazili v plnej veľkosti, pretože tak skutočne vyzerajú o dosť lepšie. Oh a ešte vlastne to, že tento rok, ako uvidíte, som sa zamerala na páry, jednotlivé kostýmy vybrali svojim OC a ich chlapom ich autorky a ja som sa im pokúsila dať vizuálnu podobu. Napadlo mi k nim hneď niekoľko scenárov, ktoré celé spája jedna halloween párty, kam by sa tieto dámy vybrali so svojimi partnermi po boku :P Neviem si pomôcť, ale podľa môjho názoru im to nesmierne moc pristane, autorky si svojim OC tie kostými vybrali priam dokonale, veď posúďte sami ;)

Či už Halloween oslavujete, alebo nie, každý aspoň sčasti ovláda zvyky a tradície, ktoré sa s týmto sviatkom nesú. A medzi ne neodmysliteľne patrí obliekanie sa do kostýmov. A to ja milujem, takže som si ich nemohla odpustiť ani tento rok. No a čo môže byť lepšie ako kostýmy v pároch? Znova podotýkam, že im to takto nesmierne moc pristane ♥


🎃 KRÁSNY HALLOWEEN 2021 🎃

💀💀💀

Dabi a OC - Ramona Petrova

ako

Jack Skellington a Sally z Nightmare before Christmas


💀


OC / Ramona Petrova patrí Petrike

/Skromne sa priznám, že Ramona s Dabim sú tak trošku moji favoriti, lebo sa úlohy obliecť sa čo najtématickejšie k Halloweenu zhostili priam bravúrne. Ako sa v Tik-Tokových sférach vraví - they understood the assignment! A v podobe Jacka a Sally z Nightmare Before Christmas vyzerajú snáď najviac halloweensky, ako sa vôbec dalo! Nuž a kto by to bol povedal, že Touya bude s takýmito bielymi vlasmi (troška sa pri tejto príležitosti učesal :D) taký fešák? Plus ten halloweensky make-up, ktorý mu pravdepodobne robila Ramona - no akoby tomu animovanému kostlivcovi z oka vypadol :D Vlastne, neviem si predstaviť, aká kreslená postavička by mu pri tejto príležitosti sedela viac, než Jack. A Ramona, ako jeho Sally, k nemu pasuje úplne dokonale ♥ Neviem, či by ju Petrika nemala niekedy prefarbiť na červeno, lebo tie vlasy (i keď v tomto prípade je to asi parochňa) sú FIREEE 🔥🔥🔥/

💀💀💀


🦇🦇🦇

Hawks a OC - Hana Kasasagi

ako

Egyptskí bohovia Ra (Amon) a Isis (Eset)

 

🦇


OC / Hana Kasasagi patrí Dechi Kazemai

/A v tomto prípade tu máme luxurious glamour honosný párový kostým v podaní egyptských božstiev. Nech kameňom hodí ten, kto nemá rád mytológiu a tak sa mi aj tento nápad s bohmi moc páčil. A okrem toho, hodí sa im to priam dokonale, no nie? Čo iné by sme k Hawksovi mohli prirovnať ako vtáčieho boha slnka Ra? A Hana po boku s ním ako bájna Isis? Dokonca som sa snažila ich kostýmy urobiť čo najviac podobné predlohe toho, ako sú všade tieto dve božstvá vyobrazované. Vyššie prikladám obrázky pre predstavu. Skromne prehlasujem, že prvý raz som spokojná s tým, ako vyšiel Hawksov fejs xD dúfam, že ste s ním spokojní aj vy. Vzhľadom na to, že chlapov moc kresliť neviem, som sa prekonala, haha. Tie jeho pierka ma totálne zabili, kreslila som ich ručne a poctivo - každé jedno, no snáď výsledok stojí za to./

🦇🦇🦇




No a na záver, tí, ktorí nesmú chýbať ~



🎃🎃🎃

Shinsou a moja OC - Nita ♥

s týmto obrázkom som sa naozaj hrala dlho, snažila som sa dať si na ňom čo najviac záležať, lebo sú proste moje OTP a myslím, že lepší kostým ako ten, čo pre nich dvoch uvidíte, som už asi vymyslieť nemohla ^^

Hitoshi Shinsou a moja OC - Nita Hiraoka

ako

Joker a Harley Quinn z DC Comics




🎃


/Musím sa priznať, že tento obrázok je asi môj najobľúbenejší, ale za to zrejme môže Shinso. Nemyslela som si, že už môže byť viac sexy, ako doteraz, ale nejako sa stalo :D Skrížený s jedným z mojich úplne naj záporákov ever - Jokerom, je úplne 😍😍😍 láska! A Nita ako Harley Quinn? To by ani nešlo inak! Veď moja OC je, čo sa týka vzhľadu, aspoň niečim málo inšpirovaná práve touto komixovou postavičkou. Takže som musela, proste toto bola jasná voľba! Pred tým som uvažovala nad viacerými inými známymi pármi, pomedzi to Usagi a Mamoru zo Sailor Moon, či z ďalších iných anime, ale napokon som musela vybrať týchto dvoch zo Suicide Squad. Zabudnime teraz ten hejt na úbohého Jareda Leta, ktorý v tomto filme Jokera hral, musíme uznať, že im to strašne moc pristane ♥ A Shinsou má Nitu určite natoľko rád, že sa ňou nechal prehovoriť, dokonca sa nechal zmaľovať a nafarbiť si vlasy 😂 Ja tento záporácky pár úplne milujem, i keď je celkom dosť toxický, ale čo sa týka vizálnej stránky, tak sú úplne mega./

🎃🎃🎃




A bonus na záver 🤭

Pôvodne som plánovala nakresliť iba tri páriky a v mojej hlave sa ohľadom Halloweena hneď objavil Shinso, keďže na neho myslím 24/7, ale potom mi prišlo ľúto chudáka Bakuga. Už bol dosť odstrkovaný u_u Zalsúžil by si aspoň troška pozornosti a rozhodla som sa ho napokon z tohoto tu nevynechať. Ani som sa vlastne nevedela rozhodnúť, že ktorý z mojich shipov vybrať pre tieto účely a tak som niečo vymyslela pre oba ♥


🐰🐰🐰

Okej, takže som zvedavá, že kto toto bude poznať. 
Ale zase, kto z nás ako malý aspoň okrajovo nezavadil o také niečo že LOONEY TUNES? Pls, veď to kedysi bolo naše detstvo! A Zajaca Bugsa, Káčera, či ostatné kreslené postavy, ktoré kedysi boli populárne na takých kanáloch ako Cartoon Network a spol. musí poznať každý, kto sa narodil v 90-tych rokoch xD No a tento Halloween si dáme aj trocha basketbalu!

🐰

Katsuki Bakugo a OC Hiraoka Nita

ako

Bugs Bunny a Lola Bunny zo Space Jam



🐰


/Ha! Otázne je, či poznáte známu športovú klasiku z 90-tych rokov s  Michaelom Jordanom a spomenutým Zajacom Bugsom s názvom SPACE JAM! Je to už starina a vystupujú tam práve postavičky z Loney Tunes a s nimi aj Bugs Bunny a jeho zajačica Lola ♥ No a neviem, že prečo, ale napokon som sa rozhodla z Bakuga a Nity urobiť práve tento kreslený párik 😍 Pôvodne som chcela aby boli Hugh Hefner a Playboy Zajačik, ale myslím, že Bakugou by jej s nadšením nedovolil pretŕčať sa na Halloweena v spodnom prádle xD Takže sú nakoniec zajace z nich oboch xD Ale nemôžem si pomôcť, myslím, že sú strašne moc cute, hlavne Bakugou s tými zajačími ušami 🥰 Asi ho na to musela prehovárať veľmi dlho, no oplatilo sa. A hoci sú to také ľahšie, trocha low-cost kostýmy, myslím, že si zaslúžia vyhrať aspoň v kategórii najrozkošnejší halloween couple kostým, lebo sú fakt na zjedenie./

🐰🐰🐰



Dúfam, že sa vám obrázky páčili a dajte mi vedieť, ktorý pár u vás vyhráva cenu za najlepší halloweensky kostým. Pekný víkend prajem všetkým.

~ Farah 👻                       


2 komentáre:

  1. Farah, to je naprosto krásný děkuji moc... ♥ Tak moc jsi mě potěšila, po tom mém dvoudenním ležení v posteli s bolestí v krku, že si to neumíš představit! ♥ Moc děkuji...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa už vyjadrila cez chat, ale musím aj tu. Tie obrázku sú nádherné, máš pravdu, za ten rok si sa neskutočne posunula a vždy vytiahneš z originálnych postáv to naj - ten Dabi je úžasný, ako si aj tie jeho vlasy zakomponovala, fakt, zamilovala som sa znova ... Hawks je fakt luxusný a k tej zlatej to proste ide, úplne sa mu to hodí a potom Nita... popravde, zajko Kacchan je super, ale v rámci témy u mňa v tomto vyhral asi Shinsou - absolútne by ma nenapadol ako Joker, ale sedí mu to brutálne, strašne moc, úplne som ostala v takom waaau momente. Úžasné sú tie fanarty, každý jeden, ďakujem !

    OdpovedaťOdstrániť