.





.

| | | | |

pondelok 9. februára 2015

B L O G


[ všetko, čo potrebujete vedieť o tomto blogu ]


Vítam všetkých ešte raz. Zrejme ste sa rozhodli nazrieť do jeho zákulisia a prečítať si niečo o tom, čo je tento tento blog vlastne zač. V tomto článku nájdete presne to, čo hľadáte. Dovoľte mi, aby som vám podrobnejšie predstavila svoj osobný blog, ktorý považujem za svoje najväčšie nielen internetové útočisko, aktualizujem ho, prerábam, upravujem, inovujem, píšem a uverejňujem články, skrátka sa oň starám, aby sme sa tu nie len ja, ale aj vy cítili čo najpríjemnejšie. Akosi nepriamo tento blog považujem ho za svoje celoživotné dielo (lol), do tvorby ktorého som dala naozaj všetko, je v ňom veľký kus zo seba. Obetovala som mu veľmi veľa času, aby mohol vyzerať tak, ako ho teraz vidíte. A som vďačna naozaj každému, kto sa sem po prvej návšteve vráti a prípadne mi zanechá akúkoľvek odozvu. Komentáre sú predsa to, čo blogera dokáže motivovať najviac zo všetkého.

Na pamiatku blogu


ktorý bol, bohužiaľ, už zrušený, nakoľko doména blog.cz zrušila svoju činnosť.
_________________________________________________________________________


.Prečo vlastne Farah-lulu?
Názov blogu vychádza z môjho internetového mena - Farah. Chcela som, aby URL môjho internetového útočiska bolo jednoduché /www.farah.blog.cz/, no žiaľ toto url už bolo obsadené. Preto som bola nútená vymyslieť iné URL a blog nakoniec vznikol na internetovej adrese /farah-lulu.blog.cz/, ktorú by som rada zmenila, no už to, žiaľ, nie je možné. Rozhodnutie založiť si svoj blog na doména blog.cz bolo pre mňa jasnou voľbou - administrácia v blog.cz je jednoduchá, ľahko sa v nej manipuluje, textový editor na úpravu článkov je tiež vhodný a veľmi sa mi páči možnosť upravovať si vlastný layout blogu ľubovoľne podľa svojho gusta + editácia pomocou html jazyka. Preto sa moje internetové útočisko dodnes nachádza na tejto doméne a hoci som už viac rázy premýšľala nad tým, že blog presťahujem, zostala som napokon verná tejto adrese. Farah-lulu ma bude sprevádzať navždy, bol to môj prvý blog, ktorý som založila a preto mám k nemu silnú citovú väzbu. Nedokázala by som ho zrušiť, ani keby v blogovaní nepokračujem. Navždy si ho tu ponechávam ako archív a najmä pripomienku toho, čo všetko som vytvorila a zažila, najmä s vami - mojimi milými návštevníkmi a čitateľmi.

UPDATE 25. 09. 2020
Nakoľko blog.cz zrušil svoju aktivitu a všetky blogy, ktoré boli založené na tejto doméne zmizli, musela som svoj blog presťahovať na doménu blogspot.com.

Stále prebiehajú nekonečné úpravy, keďže všetko, čo som pôvodne na mojom blogu mala, sa rozhádzalo a stratilo. Majte preto, prosím, s blogom strpenie. Viem, že nikdy nebude taký, aký býval na blog.cz, ale snáď aspoň časť článkov zostane zachovaná a ak ste ich mali radi tam, vrátite sa k nim aj na tomto presťahovanom webe.

_________________________________________________________________________

[ všeobecné informácie o blogu + rozcestníky ]



Názov: Wicked Mind
Admin: Farah
Pôvodný blog založený dňa: 14. 02. 2007 (na doméne blog.cz)
Čas neaktivity: rok 2008 až 2012; 2016 - 2020
Zameranie: fanfikcie | fanarty | recenzie | denníčkové a fanúšikovské príspevky



LAYOUTY OZNAMY



_________________________________________________________________________


[ kompletný vývoj blogu od jeho založenia až po súčasnosť ]


Svoj blog som pôvodne založila vďaka tomu, že ma inšpirovala môj internetový vzor - dnes už známa blogerka a najmä spisovateľka Nelien, ktorej osobný blog, s jej úžasnými poviedkami na tému Harry Potter, som pravidelne navštevovala. To jej vďačím za to, že som sa rozhodla založiť svoj vlastný. Jej poviedky ma inšpirovali k tomu, aby som sama začala písať a aj vďaka nej som stretla svojich prvých návševníkov, čím mi pomohla zviditeľniť blog a zavítalo mi sem viac ľudí.

Pôvodné zameranie blogu bolo neurčité, dávala som sem rôzne odveci príspevky, písala som príšerným teenagerským štýlom s nespočetným množstvom gramatických chýb a preklepov. Za tie staré články by som sa dnes hanbila ako pes, ale každý sme nejak začínali. Pôvodne som sa orientovala na čarodejnice, nadprirodzené veci a Harryho Pottera, dokonca som sa chystala písať príšernú Harry Potter poviedku, no našťastie som sa uvedomila a zmazala ju. Neskôr sa blog začal orientovať na mangu a anime a istý čas sa tu neobjavilo nič iné, len články súvisiace s Narutom. Pred jeho úpadkom sa na blogu začali objavovať články s prevažne mojou tvorbou a rôzne denníčkové výlevy, až som prestala postovať úplne. Blog prestal byť aktívny od roku 2008 a ja som uvažovala nad jeho zrušením, no bol mi príliš drahý, aby som ho nechala zmiznúť, tak som si to tu ponechala ako archív všetkého, čo som kedy napísala a vytvorila.

Na prelome rokov 2012 a 2013 sa mi konečne podarilo aktivitu na blogu obnoviť a odvtedy sa sem snažím aspoň raz za čas pridať niečo nové, prevažne sú to moje poviedky a obrázky, ale aj grafické výtvory. Tento blog mi príliš prirástol k srdcu na to, aby som sa ho vzdala, aj keď by mi sem už vôbec nikto nemal chodiť. Články v podstate píšem pre seba, pre zábavu a zabíjanie času a to, že mi sem občas niekto zavíta beriem ako bonus.

_________________________________________________________________________

ďakujem všetkým, ktorí sa dočítali až sem a prípadne zanechali komentár



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára