.





.

| | | | |

štvrtok 5. júla 2007

WRITTEN WORKS




[ všetka písaná tvorba, ktorá osbahuje fanfikcie na rôzne fandomy, originálne poviedky, básne a iné literárne útvary ]



Fan fictions are fictions of fictions.
We must really fucking hate reality.


Nachádzame sa v rubrike written works. Ako už správne tušíte, obsahuje všetky mnou napísané poviedky, ktoré som sa rozhodla uverejniť. Nájdete tu moje nielen aktuálne, ale aj staršie diela, ktoré som písala ešte veľmi, veľmi dávno. Dnes sa za ne už hanbím a ledva priznávam. No každý sme nejako začínali, však? Písaniu fanfikcií sa venujem už veľmi dlho. Začalo to všetko tým, že som objavila svet blog.cz a pustila sa do čítania poviedok iných autorov. Spočiatku to boli fanfikcie zo sveta Harryho Pottera. Písať som začala ešte dávnejšie pred tým, ako som začala blogovať, väčšinou išlo o originálne fiktívne príbehy, ktoré boli síce príšerné, no na ten vek, v ktorom som ich tvorila, by sa to dalo čakať. Prvé poviedky som sa odhodlala uverejniť až na svojom osobnom blogu, no tie sú už dávno zmazané. Až anime Naruto mi otvorilo dvere do skutočného sveta fanfikcií a ja som ich začala čítať aj v anglickom jazyku (začínala som na starej dobrej Quizille a neskôr objavila fanfiction.net). Písaniu som sa začala venovať intenzívnejšie a vážnejšie a píšem doteraz.

In the game of fanfiction, you either go weeks without writing a single word, or you spend the whole day writing. There is no middle ground.
_________________________________________________________________________


PREČO VLASTNE PÍŠEM?

V prvom rade je zdrojom písania poviedok na rôzne fandomy, ale i tých originálnych, moja nekonečná fantázia. Tá pracuje neustále. Každý deň, každú hodinu, každú minútu. Na plné obrátky. Milujem fikciu, milujem imaginárne postavy a milujem vytvárať príbehy, nové originálne postavy a párovať ich s mojimi obľúbenými fiktívnymi hrdinami. Vždy, keď mám chvíľku času, tak si predstavujem, nechávam svoju predstavivosť pracovať. Zakaždým, keď narazím na nejaké nové dielo, ktoré ma zaujme z akéhokoľvek fandomu, okamžite moja myseľ začne vytvárať originálnu postavu a tvoriť komplexný príbeh. Týmto si ventilujem svoje myšlienky a pocity a zachytávam to, čo je vo mne na papier alebo do Wordu. Pomáha mi to zostať pri rozume. Writing keeps me sane...
_________________________________________________________________________

PÍSANÁ TVORBA


[ kapitolové poviedky na pokračovanie ]

[ dokončené jednorázové poviedky ]

[ pokus o umeleckú tvorbu / poézia ]

[ ostatné nezaradené písané projekty ]


_________________________________________________________________________

KDE MA ĎALEJ NÁJDETE?

Farah na Wattpade - okrem svojho blogu sa pokúšam písanú tvorbu uverejňovať aj na iných stránkach. Na blog postujem písané veci primárne, no som aj súčasťou Wattpad komunity. Wattpad je snáď najväčšia komunita autorov, ktorí píšu vlastné príbehy, ale aj fanfikcie. Na tejto stránke pôsobím pod pseudonymom Lucy Sartipa a pomaly sem presúvam väčšinu svojej tvorby. Poviedky uverejňujem v slovenskom jazyku a tiež sa pokúšam aktualizovať preložené verzie - v angličtine.
________________________________________________________________


ČESTNÉ VYHLÁSENIE

Čestne vyhlasujem, že všetky postavy a miesta použité v mojich fanfikciách patria ich autorom a ja si na ne nevyhradzujem žiadne právo. Ich mená /názvy a charaktery si iba prepožičiavam. Poviedky sú písané iba ako forma fanúšikovskej zábavy a nie za cieľom nadobudnutie finančnej odmeny i keď by rozhodne potešila. Všetky moje vlastné postavy a miesta, ktoré sa vyskytujú v originálnej fikcii, patria mne, preto je zakázané bez dovolenia ich kopírovať, či vydávať za svoje. Taktiež je zakázané kopírovať alebo inak duplikovať, či privlastňovať si moje písané diela bez súhlasu autora.

Za pochopenie ďakujem
Farah




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára