.





.

| | | | |

štvrtok 16. augusta 2007

S T U F F



[ články a príspevky od Farah rôzneho druhu, ktoré sa nikam inam nevošli ]


Okrem toho, že sa venujem písaniu fanfikicí a iných príbehov, kresleniu a tvoreniu drobnej grafiky v photoshope, vo voľnom čase rada píšem aj články rôzneho iného druhu. Nie vždy mám chuť na moje poviedky, či iné umelecké literárne útvary, no pri tom stále cítim potrebu niečo, alebo skôr o niečom písať. V takomto prípade rada tvorím rôzne random články na akúkoľvek tému, ktorá mi napadne. Veľmi rada píšem o svojich obľúbených veciach, takže rozsiahle fangirlovacie výlevy sú na tomto blogu na dennom poriadku. Rada aj čítam, počúvam hudbu, či sledujem rôzne filmy a TV seriály. V takomto prípade sa s vami vždy rada podelím o svoje zážitky a obľúbené záležitosti, preto sa v tejto rubrike nachádzajú aj moje vlastné subjektívne recenzie. Upozorňujem však, že čítanie týchto článkov je veľmi rizikové a neodporúča sa najmä tým, ktorí nemajú v láske siaho-dlhé fanúšikovské ódy.
_________________________________________________________________________

STUFF BY FARAH


[ subjektívne recenzie od Farah - na rôzne filmy, knihy, seriály a iné ]

MUSIC
[ hudobná rurika venovaná mojim obľúbeným interprétom, muzike a pesničkám ]

[ fangirl hell - špeciálne miesto na tomto blogu, kde sú sústredené fanúšikovské výlevy toho najväčšieho kalibru, vstup len na vlastné riziko! ]

[ Farah reaguje na rôzne novinky, týkajúce sa pop-kultúry ]

[ mimo mísu - všetko, čo sa nikam inam nevošlo ]

_________________________________________________________________________


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára