.





.

| | | | |

štvrtok 16. augusta 2007

A D M I N



[ rubrika zameraná na všetko, čo sa týka admina blogu ]



female | 28 | Slovakia | INFP | virgo | she/her | fangirl


Dovoľte, aby som sa vám predstavila. Som Farah, adminka tohto blogu, ktorá má na svedomí všetko, čo tu vidíte a práve sa nachádzate v rubrike zameranej čisto na moju maličkosť. Ak ste sem klikli, znamená to, že sa chcete dozvedieť viac o človeku, ktorý to tu riadi, píše a pridáva články a je v internetovej interakcii s vami ostatnými - aj na vašich blogoch. Nachádzate sa na správnom mieste. Tu sa dozviete viac o mne - Farah, alebo Farauške, ako ma viacerí zvyknete familiárne oslovovať. Som v podstate obyčajné dievča, ako vy, no každý je svojim spôsobom tak trochu neobyčajný. A ak si toho prečítate o mne viac, prípadne prelúskate niektoré moje články, zistíte, že Farah je skutočne jedno veľké wierdo.


[ veľmi podrobný článok týkajúci sa adminky, v ktorom sa vám predstaví z viacerých uhlov a budete mať možnosť nahliadnuť čiastočne do jej mysle a možno aj pochopiť, že čo je vlastne zač a prečo toto všetko robí ]







_________________________________________________________________________

KONTAKT





e-mail: lucy.petrasova@gmail.com

_________________________________________________________________________

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára