.





.

| | | | |

streda 8. augusta 2007

New look! XD

Čauky!
Milí, drahí a ctení návštevníci!
Nakoľko sa mnoho z vás (tak dobre, dvaja) dožadovali nového designu, konečne ste sa dočkali. Odporúčam prečítať celý článok pod perexom.

Ok! Uznávam, že ten starý tu bol už pomerne dlho. Na to, že ja layouty mením každý týždeň, to trvalo fakt dlho. Ale ja som si nemohla pomôcť. Na tých krásnych chlapcov sa pekne pozeralo, že? *slintá*

No ale, už bol čas na zmenu a tak som tu z novým, nablískaným designom XD Pre tých "dark-filov", ktorí maju radšej temné vzhľady mám smutnú právu- začala som vyrábať prevažne svetlé laye a temného sa asi tak ľahko nedočkáte ~_^

No a ktože to je na tom obrázku? *chvíľka napätia* Áno, hádate správne! Ten chlapec (je to chlapec! Opovážte mi sem písať, že vyzerá ako divča! >X( Vás ukameňujem!) je môj manžel!
*infarkt! Totálna porážka*
Aaaach... môj milovaný... *zasnene hľadí na monitor* Nie je krásny? *_*

No ale neviem ako dlho tu ujo Uchiha vydrží, lebo (ak ma dobre poznáte) mám pripravený ďaľší look s ďaľším mojim miláčikom <3 Sa tešte! No dúfam, že sa vám design páči atď.
Rajčiny prosím zasielajte poštou. Arogatou za pozornosť!

Bye! Bye! Mrs. Uchiha- Deidara-Sasori (uvažujem, že pridám aj Gaaru ;D)

PS: Tu máte znovu na výber dva buttony:
PPS: Info o mojom drahom manželovi z layoutu čakajte najneskôr do konca týždňa XD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára