.





.

| | | | |

streda 11. júla 2007

Som Otaku! *u*

Hehé! Mám pre vás novú správu! Stala som sa Otaku! Oficiálna členka Naruta fanúšikov n_n Mám radosť ako nikto *skáče až po strop*
Áno, moji milí, zaregistrovala som sa na tejto geniálnej stránke http://www.konoha.cz/

Som tam pod nickom Farah77 O_o Dokonca tam mám aj photo XD
No takže táto stránka je pre Naruto-maniakov ako ja. Tak tam bežte kuknúť. A pre tých, ktorí o Narutovi nič nevedia a radi by sa s ním zoznámili (doporučujem) tiež moc vhodná stránka. Nájdete tu množstvo zaujímavosti a aj krásnych obrázkov! Tak utekajte XD
No Konoha znamená v preklade Dedina urkytá v Lístí. To je oficiálny domov Naruta a jeho kamošov. A taktiež môj nový domov <333
A tu je znak mojej dedinky:


Ja som táák rada, že som členom. Takže odteraz ma môžete nájsť na tejto super stránke.
A prečo vás s tým vlastne otravujem? Mno asi preto, že sem nemám čo iné dať a už dlho tu nič nové nepribudlo. A chystám zase zmenu vzhľadu. Mno ja viem, že som už s tými zmenami otravná, ale mňa to baví a basta! X-P

Ale zaručujem že tento vzhľad môže prítomné dámi aspom trochu očariť. Ja osobne keď som ten obrázok videla poprvý krát skoro som utopila notebook v slinách *slint*
No a ešte malá poznámka: pripravuje sa článok do rubriky Naruto tak majte strpenie, možno sa objaví už zajtra. Čo sa týka poviedok- mm rozpísanú polovicu 1.kapitoly opustenej a Sosana je v štádiu beta-readera (čiže mňa) a neviem, kedy sa moja lemravá maličkosť uráči ju opraviť a zverejniť !
No to je asi všetko! Saranoja! Papa! Bye! Bye! *_*


Btw: toto sú moji noví spoluobčania v Konohe *blush*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára