.





.

| | | | |

nedeľa 4. marca 2007

A F F I L I A T E S



[ všetky spriatelené stránky a blogy ]


Chcete spriateliť váš blog/prípadne stránku s tým mojim? Tak neváhajte a kontaktujte ma. Nemám problém spriateliť s hocikým, je úplne jedno, že kto ste a o čom blogujete, ale ak máte spoločné záujmy ako ja, o to lepšie. A čo z toho získate? Budete tu mať odkaz na svoj blog, čo vám možno priláka ďalších návštevníkov a taktiež ja osobne sa občas u vás zastavím tiež. Myslím, že toto vzájomné spriateľovanie spočíva hlavne v tom - podpora návštevnosti medzi blogermi navzájom. Takže ktokoľvek by mal záujem, smelo do toho.



PODMIENKY / PRAVIDLÁ

  • V podstate sa počas spriateľovania žiadnymi výraznými pravidlami neriadim. Nie som z tých, čo by zvykli triediť SB, či obmedzovať ich tým, že ak sa u mňa nezastavia povinne aspoň raz denne, ect., tak naše "spriatelenie" zruším. Preto uvítam, ak ani spriatelenie s vami nebude takto prísne záväzné.
  • Spriateľovanie s diplomami a podobnými ceremóniami nerobím. Ak ale vy vyrábate diplomy/ikony/čokoľvek iné za spriatelenie, tak to, samozrejme, uvítam, no odo mňa niečo podobné nečakajte, nakoľko som na také veci príliš vyťažená.
  • Ak chcete spriateliť, tak si vás sem pridám. Ak ma váš blog zaujme, poputujete aj do obľúbených odkazov a na zoznam "blogroll" v menu.
  • Uvítam, ak budete mať už vopred hotový button (klikaciu ikonku blogu). Ak nemáte, som ochotná vám nejakú vyrobiť, ak budete mať záujem, stačí len napísať a dodať potrebné materiály, prípade vysloviť prianie, ako by mala vaša klikacia ikona vyzerať.
  • Na blogy, ktoré nebudú mať buttony, budem odkazovať iba linkom s ich názvom.
_________________________________________________________________________

AFFILIATES

> Bez ikonky:



> S ikonkou:

Lenorka

death note ikon

Darklady

witheyesclosed.blog.cz


Ďakujem všetkým za spriatelenie.

_________________________________________________________________________

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára