.





.

| | | | |

piatok 30. októbra 2020

Happy Halloween 2020

Opäť raz nadišiel môj najobľúbenejší sviatok v roku - Halloween. Hoci kvôli pandémii je nutné oslavovať ho doma, v pohodlí domova, mne to neprekáža. Halloween môžem oslavovať akýmkoľvek spôsobom, či už som doma, alebo preč. Tak som sa rozhodla po dlhej dobe pridať niečo malé tematické k príležitosti dnešného dňa. V poslednej dobe mám veľmi veľa nápadov a kreatívnych pohnútok a tak sa snažím každý deň tvoriť, kresliť, či vymýšľať rôzne ďalšie veci. Po snáď rokoch som oprášila svoj grafický tablet a vyprodukovala slušný počet rôznych fanartov, ktoré okrem iného môžete nájsť aj na mojom Instagrame. A inšpiráciou mi nie je nič iné, než moja aktuálna obsessia anime a fandomom vo všeobecnosti - Boku no Hero Academia. Takže som pre dnešný halloweensky deň nakreslila špeciálny fanart.

S mojou drahou Dechi Kazemai momentálne prežívame mániu, čo sa Boku no Hero týka. Úprimne, nemohla by som byť za to radšej. Vážne. Toto anime úplne prebudilo moju chuť do blogovania, tvorenia, čítania, kreslenia a písania. Strašne dlho som mala artist-block, creative-block, writing-block a vlastne jeden obrovský block čo sa týka fandomov a prežívania vo všeobecnosti. A toto úžasné anime, ktoré som začala sledovať cca pred mesiacom a pol, túto kliatbu zlomilo ♥

Okrem iného som sa vrátila k starému dobrému tvoreniu OC (originálnych postáv) a netrvalo dlho a na svet prišla moja prvá OC zasadená do univerza Boku no Hero Academy. Nebudem tu však o nej písať podrobnejšie, to si nechám na iný článok, ktorý pribudne v blízkej budúcnosti. Prezradím len, že sa volá Nita a to je zatiaľ asi tak všetko, čo potrebujete vedieť. 

No a nie som sama, čo tvorí a má vymyslenú svoju vlastnú BNHA OC. Dechi sa tiež činila a jej krásna  BNHA OC Kasasagi Hana je úžasná ♥ preto som sa rozhodla, že jej ju na malú chvíľočku "ukradnem", alebo skôr požičiam si ju k príležitosti halloweenskeho fanartu. 

Takže, toto je čiastočne aj darček pre Dechi, ktorá, chúďatko každý deň trpezlivo znáša moje fangirl výlevy, dokonca tú mániu zdieľa so  mnou :D Snáď sa jej a i vám ostatným obrázok aspoň trochu páči. Tie halloweenske kostýmy sú síce trochu "basic", ale bolo to to naj, čo mi v danej chvíli  napadlo :D Dokonca moja OC má na sebe daný kostým z určitého dôvodu, ktorý môže, no nemusí súvisieť s istým fialovovlasým mladým mužom xD

Hiraoka Nita (vľavo) - (c) Farah & Kasasagi Hana (vpravo) - (c) Dechi Kazemai

(Pre plnú veľkosť kliknite na obrázok)

A malý bonus! :D Reakcie na ich kostýmy nenechali na seba dlho čakať:

.
.
.
.
.
.


xDDDDDDD


Čo sa týka techniky, tak som neupustila od starého dobrého a osvedčeného postupu - sketch ceruzkou + vykreslenie perom/fixkou + sken + vyfarbenie a tiene a poslednú úpravy v PC. Ak by niekoho zaujímala, tak ešte pridávam čiernobielu verziu:



Akékoľvek komentáre / odozva ma veľmi potešia :) 

Ďakujem za prečítanie článku a ešte raz prajem všetkým krásny Halloween! 


3 komentáre:

  1. Já nemůžu na ten obrázek přestat koukat! :O
    Prostě nemůžu... Asi jí budu dělat tmavé stíny, vypadá to totiž fakt moc cool! :D <3
    Moc moc moc Děkuji Faruško <3 ...
    Budu se snažit co nejdřív dokončit tu povídky pro Peťu a pak se vrhnu zas na BHNA, buď na dodělání obrázku nebo na něco nového! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože, ako dlho to je, čo som písala vôbec nejaký komentár na blogu?
    Tvoju OC som rozhodne zaznamenala na IG. Je krásna :] BNHA je úžasné anime a mňa teší, že ťa to nakopko. Tiež by som potrebovala čosi, až nie som takto umelecky prázdna :D a vzhľadom k Halloweenu... akože nevidela som zatiaľ ani jeden tématický film. Hanba mi. Dajte mi trochu zo svojej energie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Awww, ďakujem! ♥ Poviem ti, že toľkoto som naposledy kreslila, keď som mala 14 - 15 a frčala na Narutovi! Vieš čo, ja si myslím, že možno jak príde na jar nová 5. séria, tak ťa to aspoň trochu mohlo chytiť :D A k tým filmom, nikdy nie je neskoro... ja mávam Halloween väčšinou celý november xD

      Odstrániť