.





.

| | | | |

pondelok 9. novembra 2020

Vianočný projekt je späť - Secret Santa 2020

 

Zdravím všetkých, čo sem nakukli. Viem, že do Vianoc je ešte pomerne dosť ďaleko, ale verte mi, ani sa nenazdáme a za chvíľu budú tu. Už len pár týždňov a zase tu máme Štedrý deň a aj večer a keďže som sa tento rok rozhodla zopakovať starý projekt spred 5 rokov, začínam ho dávať do pozornosti skôr. Moje stále návštevníčky si ho asi dobre pamätajú, ale ak by sa náhodou našla osôbka, ktorá je tu nová (akože o tomto ani len nesnívam, je mi jasné, že tento blog už nikto iný neobjaví xD), tak k nemu pre istotu pridávam vysvetlenie aj tento rok. Secret Santa mal 5 rokov dozadu relatívny úspech a nejako ma premohla chuť si ho znova zopakovať. A tiež potrebujem nejaké zaujímavé nápady a motiváciu začať písať. Secret Santa je na to perfektný. V neposlednom rade som stále po tom všetkom dobrá dušička, ktorá by rada potešilo jedno, dve, či tri srdiečka. Takže rozkliknite článok, prečítajte si a neváhajte si objednať nejaké malé prekvapenie do Vianoc.

PROJEKT SECRET SANTA 2020 je späť!




Pripomínam, že o čo ide:

Je to jednoduché. Každý z vás si môže objednať do  dátumu 13. 12. 2020 jednu poviedku/dlhšie drabble, ktoré sa vám budem snažiť napísať do 24. decembra. Ak nemáte nápad na poviedku, pokojne napíšte vašu obľúbenú postavu z hocijakého fandomu, prípadne vašu vlastnú OC a s kým by ste ju na Vianoce radi videli a snáď niečo vymyslím :) Ak niekto z vás nechce poviedku, ale mal by radšej záujem o obrázok/fanart (aj také boli pred piatimi rokmi), tak sa môžeme dohodnúť aj na tom. V poslednej dobe mám veľmi kreativnu fázu a veľmi ma baví po dlhej dobe kresliť, čiže aj nejaké vianočné obrázky pre vás urobím viac než rada.

Fantázii sa medze nekladú, či už budete chcieť nakresliť váš obľúbený pár z nejakého anime, prípadne vašu vlastnú OC, je to len a vás. Dokonca som ochotná nakresliť aj drobný komix/doujinshi na 1 či 2 strany, ak by niekto moc chce. To isté platí aj pre vianočné drabble/poviedku. Jediná podmienka tohto celého je nasledovná: bude sa to týkať Vianoc, takže či už poviedka, alebo obrázok budú ladené do vianočnej tematiky. Ale to je vlastne úplne logické :)

Pre predstavu, ako by to mohlo zhruba vyzerať si môžete prejsť jedným očkom poviedky na prianie, ktoré som už písala v minulosti - bude to niečo takéto. Ak máte niekto nejakú obľúbenú fiktívnu postavu z anime/mangy/filmu/seriálu či počítačovej hry a chceli by ste s ním drabble na štýl postava x reader, prípadne vaša OC x postava, tak mi napíšte a ja sa vám pokúsim toto želanie splniť (veď predsa idú tie Vianoce :P). Prípadne ak máte nejaký obľúbený pár zo spomínaných fandomov, tak pokojne môžem napísať drabble aj s ním. Je to len na vás, čo si vyberiete. To isté platí pre obrázok. 




Ako sa môžete zapojiť?

Poprosím vás do komentárov vyplniť nasledovné:

1. Vaše meno/prezývka (môžete požiadať aj anonymne)
2. Adresa vášho blogu (ak máte)
3. Prajete si obrázok alebo poviedku?
4.a Čo konkrétne by ste chceli na obrázok? (postavy, prípadne vašu OC - tu mi pošlite link na ňu, aby som vedela podľa toho sa zariadiť, alebo aspoň nejaké referencie pre predstavu)
4.b O čom by ste chceli poviedku: fandom, postava/postavy, žáner, SFW alebo NSFW?

- ešte, čo sa týka poviedok:

  • ak máte požiadavku ohľadom formy - napíšte! V akej osobe by ste chceli čítať, prípadne akou formou. Ak nenapíšete, tak sa necháte prekvapiť
  • formy, ktoré píšem: ja-rozprávanie | 3. osoba-rozprávanie | ty-forma (x reader / reader-insert)
  • pokiaľ chcete poviedku typu canon postava x vaša vlastná OC, poprosím zaslať aj nejaké podklady k nej - referencie - ako vyzerá, aký je jej charakter (Dechi, ty nemusíš, od teba už ohľadom Hany info mám, keď tak sa dodatočne ešte popýtam :D)
  • kto nemá vlastnú OC a chce poviedku formou canon postava x OC, tak mu samozrejme rada pre účely poviedky nejakú vymyslím (viete, že v tomto sa vyžívam xD)
  • prosím, nepíšem YAOI/SHONEN-ai, takže takémuto želaniu, bohužiaľ, nie som schopná vyhovieť. Ak by chcel niekto poviedku so ženskou canon postavou, s tým problém nemám, pokiaľ máte nejaký girl-crush, v tomto vám rada vyhoviem :)
  • čím detailnejšia bude vaša požiadavka, tým bližšie sa priblížim k naplneniu vašich predstáv o Secret Santovi, ale tiež uvítam voľnosť, pokiaľ nemá niekto žiadnu podrobnejšiu predstavu a nechá mi voľnú ruku, vôbec mi to prekážať nebude
  • akékoľvek ďalšie požiadavky ohľadom príbehu mi, prosím, tiež napíšte do komentu
  • NSFW / scény pre dospelých nie sú problém, len musí mať čitateľ, prirodzene viac ako 16/18 rokov


Deadline na zapojenie sa do projektu je do v - 13. 12. 2015 do 20:00 hod

Budem rada, ak napíšete čím skôr, aby som mohla začať pomaličky pracovať na vašich "Secret Santoch" a by som ich všetkých do Vianoc stihla  :)

To by bolo asi všetko, budem sa snažiť vyhovieť každému, kto sa zapojí :) Priebežne sledujte komentáre pod týmto článkom, nakoľko budem mať možno nejaké otázky k vašej "objednávke".  Samozrejme, ak ma požiada niekto, koho mám v kontaktoch na sociálnych sieťach, tak ho budem kontaktovať tam, toto platí len pre anonymných žiadateľov - prípadne tých, s ktorými nie som v kontakte cez SM. 

Pripomínam, že každý si môže objednať len raz, ale budem sa snažiť, aby ste boli spokojní :)  Zapojiť sa môže ktokoľvek, aj náhodný okoloidúci, nemusíte sa podpisovať pod nejakým konkrétnym menom. Cieľom tohto celého je potešiť na Vianoce čo najviac ľudí. Pokiaľ budú seriózne, tak samozrejme vyhoviem aj anonymným objednávkam.

Ak by si niekto z vás neželal, aby som jeho Secret Santu uverejnila na blogu, pokojne mi napíšte na mail (lucy.petrasova@gmail.com) alebo do správy na niektorej sociálnej sieti a ja vám Secret Santu pošlem na váš mail/prípadne na inú adresu, ktorú mi zanecháte.



Som veľmi zvedavá, že čo si kto objedná a koľko tých objednávok bude. Nečakám ani zo štvrtiny taký počet ako pred 5 rokmi, no každá jedna ma nesmierne poteší a budem sa jej 100%-ne venovať. 

Kto si objedná niečo na fandom BNHA, dostane ešte k Santovi darčekový kôš (imaginárny) a môj virtuálny hug. Taktiež Naruto alebo KnB alebo Harry Potter fandom potešila, na tie píšem vždy rada...


3 komentáre:

  1. 1. Dechi Kazemai
    2. tu znáš ;)
    3. povídku <3
    4. Jakože, určitě chci univerzum BNHA, oc (Hana) x Hawks, když už má v prosinci narozeniny. Chci určitě vyprávění 3.osoby (tedy je to - oni spolu šli tam a tam, že jo!? teď jsem krapet zmatená - chápeš už se toho nemůžu dočkat :D )
    Co se žánru týče, určitě něco romantického (vždyť jsou Vánoce) ale lehkým prasečinkám se nemusíš vyhýbat (však mě znáš)...
    Něco nechám na tvé fantazii, ale chtěla bych abys zkusila povyprávět o tom, jak by tito dva trávili Vánoce, ještě spolu nechodí, ale znají se a dost se přitahují.
    Něco k ději, aby se ti lépe psalo.
    - Tady tenhle nápad měla Hana na předvánočním večírku Pro Heroes, kdy se dozvěděla, že Hawks je na Vánoce sám a že je neslaví. Tak ho pozvala na trochu netradiční Vánoce, protože oni u nich slaví Vánoce jinak než v Japonsku, kde se slaví Vánoce spíše jako nějaké rande.
    Jak to bude probíhat, co dostane Hawks nebo Hana, už nechám jen a jen na tobě.
    Další dotazy ohledně Hany piš na Instragram, už teď se těším jak pětileté dítě!
    Asi budu plakat, hodně štěstí a múzy na psaní <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja chcem ja chcem :D
    Na BNHA teda. Dabi a ehme ehm, až nežerem, moja OC s menom trebárs Ramona, žáner romantika, horor, pokojne akčné. Len nech to nekončí tragicky, žiadna smrť a podobne. Proste uspokojivý záver :D uspokojivý pre všetkých :D dospelé scény? Sem s nimi! :D a forma? tretia osoba, až vidíme pohľady oboch :) ... Joj, Vianoce sú ďaleko, ale strašne sa teším :D ďakujem ... OC má prezývku "Shield", schopnosť vytvárať štíty a nie je klasicky hero, skôr špeciálne zložky, bez elastických suit prosím :D jak to vysvetliť, jak by heros boli klasickí policajti,tak špeciálne zložky by boli čosi jak naši kukláči :D. Výzorovo asi nemusím nejako špecifikovať, ale dajme aspoň základ. Tmavohnedé vlnité vlasy po bradu, tmavé oči, bledá pokožka. Skôr drobnejšej postavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Merope Merzmer
    2. Blog mam len starý, ale rozmýšľam o novom. Som na wattpade hlavne a archive of your own.
    3. Obrázok, mám takú obrazkovú fázu.
    4. Predstava o obrázku: mladý Ben Solo ako tínedžer, keď ešte chodí na Lukovu akademiu, mohol by byť oblečený ako padawan☺️😊, ma víziu v ktorej vidí Rey. Ona je niečo ako jeho sen 😊😊☺️ Niečo v tom duchu.

    OdpovedaťOdstrániť