.





.

| | | | |

nedeľa 9. októbra 2022

Kinktober 2022: MY SHIP IN 5 MINUTES meme [NSFW edition]

Milé detičky a všetky osoby mladšie ako 18 rokov, poprosím, aby ste ani nezvažovali nad tým otvoriť tento článoček a posunuli sa o "dom ďalej". Nasledujúci článok totiž nie je určený vám, ale výlučne osobám, ktoré už dovŕšili dospelosť. Nie, že by išlo o niečo extrémne mládeži neprístupné, ale stále ide o 18+ content. Keďže prebieha Kinktober 2022 a ja každý rok postnem na blog aspoň niečo k tomuto "sviatku" všetkých kinky ľudí pohybujúcich sa vo svete fandomov, musela som aj tento rok. A hoci nestíham ani nestíhať a kvôli pracovnej vyťaženosti nemôžem tento rok produkovať obrázky k jednotlivým témam tak, ako by som si priala, pridávam aspoň niečo. Aspoň toto. 

Relationship meme, kde vypĺňate k vzťahu dvoch postáv som zaregistrovala už dávnejšie. A jedno také meme som si vyplnila už minule - k môjmu milovanému páru, išlo o takú vanilla romantickú verziu vo všetkej počestnosti, no pri príležitosti tohto nemravného mesiaca som sa rozhodla nájsť a zverejniť NSFW a viac "spicy" verziu. Takže, voilá. 

(Pre lepšie zobrazenie obrázka prosím rozkliknúť v novom okne a priblížiť.)


A ani neviem, čo ešte ďalšie by som k tomuto tu dodala. Ak by mal niekto chuť si vyplniť meme s vlastným shipom, tak tu nájdete odkaz ---> NSFW RELATIONSHIP MEME


Kinkom zdar, milí priatelia!~

1 komentár:

  1. Faruško, parádní jako vždy! U tebe mě takový článek nepřekvapí, protože vím, že ty ráda rozvádíš své postavy, které máš v příběhu a dáváš nám spoustu informací o nich, abychom měli, co největší přehled a mě to vždy velice potěší, podívat se na ně ze všech stran... ♥

    OdpovedaťOdstrániť