.





.

| | | | |

nedeľa 20. februára 2022

Stand up for Villains [Dabi x OC ; Shigaraki x OC]

 Keďže nemám nič zaujímavejšie, čo by som tu mohla zverejniť, tak dávam na blog aspoň túto sériu obrázkov, ktoré na ňom zverejnené ešte neboli. Zatiaľ som ich dala len na Patreon. 

e n j o y ~


(OC Ramona patrí Petrike)



(OC Hana patrí Dechi Kazemai)







4 komentáre:

  1. Obrázky jsou nádherné jako vždy, a musím říct, že tu Hana vypadá strašně badass, jakože "Můj Tomura! Šáhneš na něj a je po tobě! " ♥ Což je cute! ♥Krása! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašne vydarená séria. Ja som ten svoj videla už na Patreone, ale Hana so Shiggym sa mi naskytli cez IG, vyzerajú fajne, veľmi, jeden aj druhý pár. Dabi je tam taký ňuňavý, že chcem sa pomojkať, haha, je to chutné... a Hana na druhom úplne na štýl, že nechajte môjho Tenka :D strašne krásna kresba, tento štýl je trochu iný, veľmi sa mi ľúbi :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh, toto mi nejako minule ušlo, keď som tadeto chodila. V každom prípade sú to veľmi podarené obrázky. Celkovo sa ľúbi ten štýl, i keď ja sa v týchto veciach moc nevyznám xD Hocijako sú pekné a ty si šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty si tak talentovaná!

    OdpovedaťOdstrániť