.





.

| | | | |

nedeľa 13. februára 2022

Happy Valentine's Day! 💝 (quality time)

Krásnu nedeľu všetkým prajem! Hoci je oficiálne sviatok Sv. Valentína až zajtra, rozhodla som sa tohtoročnú Valentínku zverejniť o deň skôr, keďže nedeľa mi príde o dosť sviatočnejší deň ako neobľúbený pondelok. A tak aj tento rok pokračujem v predošlej tradícii a aspoň niečo malé som pripravila. Nápadov bolo veľa, len k ich realizácii už nedošlo, ale aspoň niečo som aj tento rok pripraviť stihla. Tento rok sa to bude niesť v podobe akéhosi medailóniku. Keďže je sviatok zaľúbených, tak sa pozrieme na lásku a partnerské vzťahy z istého pohľadu, ktorý sa možno tak často nerozoberá. Ak poznáte pojem "päť jazykov lásky", tak vám už z nadpisu musí byť aspoň trošičku jasné, že o čo ide. Ak nie, tak sa to dozviete v tomto článku.

Autor Gary Chapman raz napísal knihu, kde tento fenomén opisuje. A jedným z nich je tzv. "quality time". Voľne by sme ho mohli opísať ako čas, ktorý partneri trávia spolu, venujúci sa iba jeden druhému. Tento čas je sprevádzaný ich vzájomnou blízkosťou a venovaním si pozornosti, no nejde počas neho o žiadne aktivity sexuálneho charakteru. Väčšinou ho trávia robením niečoho, čo majú obaja radi, či už ide o spoločný záujem, koníček, alebo skúšanie novej aktivity, ktorá má ich puto ešte viac prehĺbiť, či pri ktorej môžu spolu vypnúť, zarelaxovať a užívať si jeden druhého pri činnosti, ktorá oboch baví.

A práve tohtoročný Valentín som venovala tomuto jazyku lásky a zamerala sa na jeden koníček alebo spoločnú aktivitu, ktorú jednotlivé postavy spolu robia vo voľnom čase a ktorú vnímam ako už neoddeliteľnú súčasť ich vzťahu. 

       

GAMING

👾 Tenko & Hana 👾


Keď si vybavíme tento pár - Hanu a Shigarakiho, hranie video hier k nim akosi už neodmysliteľne patrí. Obaja sa v ňom priam vyžívajú, ako už Dechi neraz spomenula a opísala vo svojej poviedke a tiež sú v ňom obaja viac, než dobré. A pokiaľ túto záľubu majú radi obaja partneri, tak je to pre nich win-win situácia! Pretože hranie videohier, ktoré stimulujú váš mozog, zatiaľ čo sa túlite k milovanej osobe, má svoje čaro. ♥ Ešte lepšie je, keď si z toho partneri urobia súťaž a hrajú proti sebe o nejakú odmenu pre víťaza, čo ako už dobre vieme, je jednou z Tenkových slabostí. Alebo sa môžu spojiť a nájsť spoločného nepriateľa, proti ktorému spoločnými silami cibria spoluprácu. Spoločný gaming o partnerov vraj podporuje komunikáciu a pomáha im porozumieť jeden druhému a jeho spôsobu myslenia a riešenia rozličných situácií.

Pýtate sa, jak to, že som Hanu na Valentína nenakreslila s Kegigom/Hawksom, ktorému som doposiaľ v boji o jej ruku fandila najviac? Ani neviem, proste mi v poslednej dobe začína znova prirastať k srdcu Shigaraki. (Zapôsobilo na mňa, že je Hanin manžel :D A celkom dosť schopný otec a ešte si dokonca vzal jej meno ♥). Takže si v mojich očiach tento rok na Valentína zaslúži nejaký quality time so svojou milovanou Butterfly práve on.

     

poker

🃏 Ramona & Kai 🃏


Poker síce nebol tým úplne prvým, čo spojilo Overhaula s Ramonou dohromady, keďže si dodnes pamätám osudnú ikonickú scénu v kaviarni s prevrhnutým kelímkom a obliatou košeľou. Ale rozhodne to je niečo, čo oboch spája a akési pojítko, ktoré Ramona využila k tomu, aby sa k nemu dostala bližšie. A ukázalo sa, že jej vášeň, ktorú vo voľnom čase obľubuje, má rád aj tento záhadný a veľmi mocný muž. Poker som vždy vnímala ako veľmi atraktívnu a sexy hru, kedy sa dá veľmi ľahko nabehnúť na vlnovú dĺžku menej nevinného charakteru, hlavne ak hrajú partneri, medzi ktorými to iskrí a sú osamote. A okrem toho je to hra, ktorú nemôže hrať len tak každý, sediaca presne taký inteligentným a strategicky mysliacim ľuďom ako Kai s Ramonou sú. Myslím, že keď muž ako Chisaki vidí ženu ako Ramona, ktorá ho očarila nie len svojim vzhľadom, ale aj dôvtipom, umom a tými jej trefnými poznámkami, ktorými reagovala na jeho pokusy o prelomenie ľadov, neodolá jej. O tom svedčí aj jeho blízkosť k nej na obrázku. Keď niekto ako on zahodí svoju nechuť z fyzického kontaktu s druhou osobou, je nad slnko jasné, že tu panuje obrovská príťažlivosť. 

Asi nikto nečakal, že Ramonu nakreslím na Valentína práve s ním. Dúfam, že mi to Touya odpustí, ale tento pár som chcela nakresliť už veľmi dlho a teraz som to konečne aj zrealizovala. Už sme ju videli s Dabim mnoho rázy v mojom podaní, dokonca aj so Stainom, ale s Kaiom ešte nikdy a úplne som si to užila, pretože i keď je Dabona úplný endgame, tak s Overhaulom jej to i napriek všetkému veľmi pristane. Chcela som na tohtoročného Valentína niečo nové. A už sme o ňom veľmi dlho nepočuli, tak som ho chcela znova troška pripomenúť, pretože som stále veľkým simpom jeho verzie v Petrikinej poviedke a i keď je v nej hajzel, pri scénach s ním a Ramonou sa nikdy neviem ovládať ♥

    

Dúfam, že sa vám Valentínky páčili a či už zajtrajší deň budete oslavovať, alebo nie, snáď bude pre vás príjemným ♥



2 komentáre:

  1. Dobře konečně jsem doma v klidu a můžu se snažit něco sesmolit k tomuto skvostu. Ty sice tvrdíš, že je to obyčejný obrázek, jen taková maličkost. ALE! Je to tebou kreslený obrázek, který ti zabral nějaký čas a zvěčnila jsi moje lásky! ♥ A to cením, krom toho, je to fakt úžasně udělané, víš že mám ráda tvůj styl, je originální a nevšední. ♥
    Vystihla jsi prostě naprosto dokonalý moment, při jejich společném hraní, které fakt miluji! ♥ Tohle je fakt jejich a já moc moc moc děkuji, protože musím. ♥ (a ticho, žádné, že nemusím! - úplně tě slyším! :D)
    Moc si tohoto tvého dárku vážně vážím a už krásně zdobí moji plochu počítače, nemohla jsem poslední dobou najít nic, co by mě oslovilo, ale tohle je fakt naprosto krásné a milé a ty barvy, jsou úžasné ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie fanarty sú úplne nádherné. Ani neviem, ktorý sa mi páči viac. Hana so Shiggym pôsobia veľmi dobre, ide z nich taká úplná pohoda a ten ich spoločný koníček je proste super, má to čaro a príde mi to sexy... a nuž, teraz k Ramone... akože, nečakala som, že by som si tu našla Kaika :D ale vieš čo, som strašne za to rada, lebo konečne tých dvoch môžem vidieť spolu :]]]]] sú krásni a poker k nim úplne ide, je to hot, veľmi a ako sa k nej má, hentak odzadu :3333 Ďakujem krásne za valentínku :]]]]

    OdpovedaťOdstrániť