.





.

| | | | |

pondelok 28. júna 2021

Hey, Doll! Let's celebrate! [ k meninám pre Petriku ]

 Milá Petrika,

keďže dnes oslavuješ meniny, dovolila som si pridať niečo malé ako darček k príležitosti Tvojho sviatku.

Absolútne netuším, že čo na toto povieš, ale akosi mi tak napadla táto totálne trhlá myšlienka a strávila som nad ňou až príliš veľa času, aby som to napokon nezverejnila i keď je to... No, povedzme že, niekomu by to mohlo prijsť trocha creepy ( xDDD dovolila som si bez povolenia požičať tvoje osobné údaje a fotomateriál za účelom vytvorenia tohto tu. Ale podľa môjho skromného názoru to padlo celkom na dobrý úžitok 👉👈)...

Všetko najlepšie k meninám prajem!



( PS: kto čaká Petrikinu OC Ramonu, bude asi sklamaný :/ tento raz zabŕdneme do niečoho iného)

HAPPY NAME DAY!

🎈🎈🎈


*

*

*




*
*
*




*
*
*




*
*
*




*
*
*




🍷 🍷 🍷

* * * * * * * * * * * * *

PS 2: Ak by si si priala, aby som to dala z blogu preč, tak mi pokojne daj vedieť. Okrem Dechi a teba to však na 99,99% nikto iný neuvidí, ale, samozrejme, pokiaľ si nepraješ, aby to tu bolo, tak to napravím.

Ehem, snáď to nie je too much, ale v hlave mi to znelo ako geniálna myšlienka a chcela som niečo, čo tu ešte nebolo. Kľudne by sa to mohlo brať ako nejaký malý spin-off k tvojmu dielu PIW xD Keď je v ňom Dabee taký zlý, tak som musela zasiahnuť.

Oh, a ešte jedna vec! Obrázky je dobré si rozkliknúť, v plnej veľkosti a HD vyzerajú lepšie ;)


Peknú oslavu aj krásny meninový deň prajem, nech už ho stráviš akokoľvek a s kýmkoľvek :)


PS 3 : Nie, nie, nehádali ste sa s Dabim, práve naopak ♥ z tajných zdrojov viem, že bol mimoriadne prítulný a poslušný a to nie len kvôli tomu, že vedľa neho sedel Overhaul pripravený zasiahnuť v prvej sekunde, kedy by z neho vypadlo niečo urážlivé, či podpichovačné 👀


1 komentár:

  1. Joj, Lucka, ty si blázon :]]] ani si nevieš predstaviť, čo som cítila, keď som si to tu našla. Neskutočne moc si toho vážim. Akože až sa cítim previnilo, že si nad tým strávila určite toľko času a dala do toho toľko námahy a ja ti toto asi nikdy nebudem môcť dostatočne vrátiť -.-
    Ten komiks je úžasný. Vyzerám tam krajšie než v reáli a na tej druhej sme sa s Tomom zhodli, že si ma úplne vystihla, že sa tam totálne podobám O.o, až ma to desí, ty génius :]]] ...a tí dvaja, joj, Dabee je tam úplne že awrrrr a tie čipsy akože strašne pobavili :D to je také moje joj, strašne chutné a zlaté a on vyzerá celý taký neskutočne mňam :33333 a Kai, chudák, ten len tri bodky radšej, ale to vínko, ty teda vieš, čo na mňa zaberá a ten úsmev v závere, aj vtom sa úplne vidím. Joj, aké je to krásne, škoda, že nie sú reálni, ale vďaka tebe mi to príde viac skutočné, seba takto vidieť s postavami, ktoré milujem, veď to je radosť úplná a šťastie :]] ja som vždy toľko závidela tým tiktokerkam, že si vedeli tých svojich 2D crushov takto so sebou a so svojimi OC nakresliť a ty si mi dala možnosť tiež ten pocit zažiť :]] to sa ani nedá ti dostatočne poďakovať za niečo takéto, fakt nedá. Si úžasná a veľmi, ale veľmi mi to urobilo deń, celý čas som v robote, keď to šlo, som na to pozerala :]]
    ĎAKUJEM

    OdpovedaťOdstrániť