.





.

| | | | |

piatok 18. júna 2021

HAPPY BIRTHDAY, NITA! ♥

Dnes - 19. júna moje najzlatšie a najsladšie bábätko a. k. a. moja BNHA OC Nita oslavuje svoje narodeniny! Sú to v podstate jej prvé oficiálne narodeniny, odkedy som ju stvorila a preto som sa rozhodla pri príležitosti tohto jej sviatku aspoň niečo malinké vytvoriť a tiež to aj zverejniť. Moja milovaná OC si to zaslúži a mrzelo by ma, keby som sa na jej narodeniny na ňu vykašľala. Viete, akokoľvek pateticky to znie, Nita pre mňa nie je len nejaká vymyslená postava. Je to moje zlatíčko, moje bábätko, do ktorého som investovala obrovské množstvo času a energie a ktoré mám spomedzi svojich originálnych postáv snáď asi najradšej ♥ Nikdy by mi nenapadlo, že ma BNHA fandom tak moc pohltí a že z prvotnej myšlienky nejakej random postavy, ktorá by mohla vedieť pekne spievať a mohla by mať nejaké cool farebné vlasy, nakoniec vzíde jedna z mojich najobľúbenejších a najprepracovanejších OC. Všetko na nej zbožňujem a i keď je vo viacerých ohľadoch úplne presným opakom mňa samej (čiže jej autorky), považujem ju za niekoho môjmu srdcu nesmierne moc blízkeho. Takže mi nezostáva nič iné, len zaželať tejto mojej malej potvorke, ktorá stále udržiava moju kreatívnu stránku osobnosti pri živote všetko len to najlepšie. Zaslúži si to za to, že tu pre mňa je vždy, keď potrebujem uniknúť pred strasťami reálneho sveta. ILY, Nita ♥


Fun fact: Nita má narodeniny v ten istý deň ako mamina jej autorky - Farah chcela nejaký dátum, ktorý je pre ňu už tak dôležitý a tiež si narodeniny oboch takto človek ľahšie pamätá ^^' 

Ešte raz všetko naj mojej malej kráske! Dúfam, že sa mi podarí sa konečne dostať k tomu, aby som sa venovala v písaní primárne jej, pretože doteraz som ju celkom dosť zanedbávala. Prepáč mi to, Nituška. Ale sľubujem ti, že aj ty sa dočkáš všetkého, čo si zaslúžiš, budem sa snažiť čo najviac ti splniť všetko, po čom tvoje malé srdiečko túži ♥

Fun fact č. 2: Keďže Nita je júnová, znamená to, že sa narodila v znamení blíženca (Gemini). A pri tejto príležitosti som si sem dovolila hodiť malú charakteristiku tohto znamenia zverokruhu:


♊ ♊ 

Žena narodená v znamení Blížencov je zvodná a každého dokáže okamžite upútať. Je to rozkošné, záhadné stvorenie, ktoré rýchlo nadviaže kontakt. Nemá problém za pár sekúnd spriateliť sa s človekom, ktorého nikdy predtým nevidela. Rada sa zdržuje tam, kde je vždy veľa ľudí. Nepatrí medzi tých, ktorí by strávili večer s knihou v ruke. Taký život ju nebaví a radšej vyhľadáva spoločnosť viacerých ľudí pohromade.

Jej nálady sa rýchlo a často menia, lebo sa rozhoduje väčšinou spontánne. Jej bystrý rozum a inteligencia sa odrážajú v dlhých debatách, tie často trvajú celé hodiny. Prejavuje záujem o problémy svojich priateľov, ktorí sa jej radi zdôverujú so svojimi túžbami i obavami. Je obdarená schopnosťou analyzovať životné situácie a zároveň poskytnúť užitočné rady. Všetko toto podniká nielen z lásky k blížnemu, ale aj preto, že potrebuje mať pocit nepostrádateľnosti.

Ťažkosti jej spôsobuje sústredenie sa na nejakú úlohu. Práve preto si vyberá prácu, pri ktorej môže prejaviť svoju kreativitu a nezávislosť. Potrebuje neustálu aktivitu a aj keď nie je organizačný typ, predsa sa jej darí dodržiavať dohodnuté termíny. K jej životu patria zmeny. Prekypuje činorodosťou a nerobí jej problém vrhať sa do nových, neznámych vecí, pričom sa spolieha skôr na vlastný rozum.  Má nadanie popliesť mužovi hlavu natoľko, že ten vôbec nevie, čí je. Vie ho upútať svojim šarmom a fantáziou a svojim sexepílom dokáže narábať tak, aby získala toho, po kom túži.


Pre milostný akt jej nebude vadiť ani rýchlovka, ale vyhovuje jej skôr partner, ktorý si pre ňu nájde predsa len trochu viac času. V sexe jej nevadí ani trochu agresivity. Dokáže prekročiť všedné hranice a vydať zo seba všetko. Dokonale vie využiť svoju fantáziu a kreativitu a preto vymýšľa stále nové variácie. Rada experimentuje a skúša väčšie vzrušenie a uspokojenie. V milovaní hľadá optimum a preto najmä v mladosti často strieda milencov. Pokiaľ je to možné, rada si vyskúša rôzne typy. A pretože je to dualistická bytosť, raz ukáže tvár okúzľujúcej ženy, ktorá sa pokojne podriadi, inokedy živel, ktorý si berie, čo potrebuje. Je to žena, ktorú vzrušuje skúšať, ako ďaleko môže zájsť. 

♊ ♊ 


Hmm, myslím, že táto charakteristika sedí na moju Nitu viac než dokonale (možno až na tú inteligenciu a bystrý rozum, ktorými teda rozhodne neoplýva, haha 😅), čo bola čistá náhoda, znamenie zverokruhu s dátumom narodenia som jej vybrala prd tým, než by som si o tom čosi viac zisťovala a trafila som sa ^^



Hmm, 

1 komentár:

  1. Tohle fakt bylo dobré, co se týká rozumu a inteligence, boha vždyť ta musí vědět vše o všech možných kosmetických produktech, který ani normální smrtelník nezná a móda a vše okolo... :D takže myslím, že inteligentní bude a krom toho umí dva jazyky, takže... tak... Co se týče toho sexu... :D boha, jo celá Nita, zkouší hranice a nové věci - určitě, milenci, jakože flirtuje s každým! :D a každého okukuje - takže to sedí! :D Parádní, fakt Luci! ♥
    Tak všechno nejlepší Nituško... Tvoje sanpai Hana.! ♥

    OdpovedaťOdstrániť