.





.

| | | | |

piatok 18. decembra 2015

Vianočný projekt pre vás - Secret Santa

Ahojte všetci :) Nakoľko sa nám pomaly, ale isto blížia Vianoce (už len 6 dní, veríte tomu? strašne rýchlo to letí :-O) a ja vás všetkých mám tak moc rada, mám v pláne svojich čitateľov tento rok aspoň niečim mlalinkým obdarovať :3 a budem sa snažiť urobiť to tak, aby nikto, kto má záujem, nevyšiel naprázdno. Takže na svojom blogu prvý raz rozbieham vianočný projekt, ktorý je určený všetkým vám - ktorí mi sem pravidelne alebo nepravidelne chodíte, dávate mi motiváciu písať a blogovať, prípadne inak tvoriť, tešíte ma a zlepšujete mi náladu. Zapojiť sa môže každý, kto bude chcieť, či už mi tu zvyknete komentovať články, alebo len občas prídete pozrieť a čítate veci anonymne. Keďže Farauška je na sviatky (ale aj inokedy) veľmi štedrá, ujde sa každému, nebojte sa :D Tento projekt som nazvala Secret Santa. Ak vám niečo názov hovorí, tak už možno tušíte, že o čo pôjde. Ak nie, tak čítajte ďalej a zistite ako a prečo sa zapojiť.

PROJEKT SECRET SANTA



O čo ide?


Je to jednoduché. Každý z vás si môže objednať do 21. 12. 2015 jednu krátku poviedku/dlhšie drabble, ktoré sa vám budem snažiť napísať do 24. Ak nemáte nápad na poviedku, pokojne napíšte vašu obľúbenú postavu z hocijakého fandomu, prípadne vašu vlastnú OC a s kým by ste ju na Vianoce radi videli a snáď niečo vymyslím :) Ak niekto z vás nechce poviedku, ale mal by radšej záujem o obrázok, tak sa môžeme dohodnúť aj na tom. Fantázii sa medze nekladú, či už budete chcieť nakresliť váš obľúbený pár z nejakého anime, prípadne vašu vlastnú OC, je to len a vás. To isté platí aj pre vianočné drabble. Jediná podmienka tohto celého je nasledovná: bude sa to týkať Vianoc, takže či už poviedka, alebo obrázok budú ladené do vianočnej tématiky. Ale to je vlastne úplne logické :)

Ak sem niekto z vás chodí už dlhšie, tak ste si už mali možnosť všimnúť, že sa tu pár poviedok na želanie objavilo. Či už to bola poviedka pre Kame, Petriku alebo Merope. Takže to bude niečo na tento spôsob, len, samozrejme, kratšie. Ak máte niekto njakú obľúbenú fiktívnu postavu z anime/mangy/filmu/seriálu či počítačovej hry a chceli by ste s ním drabble na štýl postava x reader, prípadne vaša OC x postava, tak mi napíšte a ja sa vám pokúsim toto želanie splniť (veď predsa idú tie Vianoce :P). Prípadne ak máte nejaký obľúbený pár zo spomínaných fandomov, tak pokojne môžem napísať drabble aj s ním. Je to len na vás, čo si vyberiete. To isté platí pre obrázok :)



Ako sa môžete zapojiť?


Do komentárov napíšte nasledujúce údaje:

1. Vaše meno/prezývka
2. Adresa vášho blogu
3. Prajete si obrázok alebo poviedku?
4.a Čo konkrétne by ste chceli na obrázok? (postavy, prípadne vašu OC - tu mi pošlite link na ňu, aby som vedela podľa toho sa zariadiť)
4.b O čom by ste chceli poviedku (postavu/postavy/OC), žáner


Deadline na zapojenie sa do projektu je do večera - 20.00 h do pondelka 21. 12. 2015! (Pozor, zmena! Objednávky dnešným dňou a touto hodinou skončili, nakoľko je ich už veľa, za pochopenie ďakujem.)

Budem rada, ak napíšete čím skôr, aby som mohla začať pracovať na vašich "Secret Santoch" a by som ich všetkych do Vianoc stihla :)

To by bolo asi všetko, budem sa snažiť vyhovieť každému, kto sa zapojí :) Priebežne sledujte komentáre pod týmto článkom, nakoľko budem mať možno nejaké otázky k vašej "objednávke". Pripomínam, že každý si môže objednať len raz, ale budem sa snažiť, aby ste boli spokojní :) Upozorňujem vopred, že pôjde len o také kratšie poiedky, prípadne jednoduchšie obrázky, lebo by som to inak asi nestíhala. Ale snáď vás to aj tak poteší :) Pôvodne som chcela napísať nejakú poviedku, do ktorej by som zahrnula pre každého svojho čitateľa niečo, no zistila som, že by sa to veľmi ťažko realizovalo, lebo nepoznám každého z vás dostatočne na to, aby som vedela, čo by vás najviac potešilo. Preto vám dávam možnosť výberu.

Ak by si niekto z vás neželal, aby som jeho Secret Santu uverejnila na blogu, pokojne mi napíšte na mail (lucy.petrasova@gmail.com) a ja vám Secret Santu pošlem na váš mail/prípadne na inú adresu, ktorú mi zanecháte.

Zapojiť sa môžu aj tí, čo nemajú blog! Je to pre každého návštevníka môjho blogu, aj pre tých, ktorí ho navštevujú anonymne (ak sa takí nájdu :D). Takže sa nemusíte hanbiť, ak chcete Secret Santu, stačí napísať :3


Zatiaľ sa s vami lúčim a poteší ma, ak sa niekto z vás zapojí

Vaša Farah

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára