.





.

| | | | |

štvrtok 27. marca 2014

Welcome...



Welcome ! Vitajte!

   I would like to welcome you all to my new blog. I've decided to create it, because I need to clear my mind and put my thoughts on paper (or word :3). And I also need some private place that could by ma own personal internet diary.

   Even thought I have already created a bunch of blogs and accounts on many web pages, I still have an urge to create many more. Blogspot is no exception and like many others I also had to create blog even on this server.

   I will write my posts in two different languages - English and Slovak. There are two reasons why I decided to write bilingually:

  1. I suppose that when I write in English, there is better chance to attract more readers and it would be awesome if some of my readers are from other countries than Slovakia
  2. I still need to improve and practice the language and writting in English is great opportunity to improve.
I will post an article about me soon, so you can get to know me better and you can also find out what kind of fangirl is in charge of this website. 

Hopefully someone will visit and like my blog and when you get there, feel free to write any comments. I will be really thankful for any opinions. 

PS: I will sign my posts as Farah (which is my internet nickname)
PS 2: I apologize for any mistakes, English is not my mother language and I am still learning. 

Your sincerely

                                                                                                                  Farah


   Vítam všetkých na svojom novom blogu. Založila som ho preto,  lebo potrebujem ventilovať svoju hlavu a aby som mala miesto, ktoré by som mohla využívať ako môj osobný internetový denník. 
   Hoci už mám založených blogov niekoľko, vždy mám potrebu registrovať sa a zakladať účty na stále nových a nových serveroch. Blogspot nie je žiadnou výnimkou a tak som po vzore mnohých iných založila blog aj tu.
   Na stránku budem prispievať v oboch jazykoch - angličtine aj slovenčine. Rozhodla som sa tak z dvoch dôvodov: 
  1. s angličtinou mám väčšiu šancu, že môj blog bude navštevovať viacero ľudí
  2. stále potrebujem zlepšovať a cvičiť jazyk a písať články anglicky je jednou z možností, ako to dosiahnuť. 
   Čoskoro pridám nejaký článok o mne, aby ste sa aspoň trochu oboznámili s tým, čo za fangirl má na starosti tieto stránky.

   Snáď mi sem zavíta aspoň nejaká živá duša a ak sa tomu tak stane, vyzývam ju, aby sa nehanbili komentovať. Budem vďačná za každý Váš názor.

PS: Podpisovať sa budem ako Farah (je to moja internetová prezývka)

S pozdravom

                                                                                                                      Vaša Farah

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára