.





.

| | | | |

sobota 9. januára 2016

Princezna Farah a jej kráľovstvo

Taaakže, už dlhšie som plánovala napísať tento článok, dokonca to bolo ešte niekedy v decembri, no až teraz som si našla čas. Inšpirácia ma pochytila hneď vtedy, keď som si prečítala tento článok na blogu Sayuri, ktorá písala o mieste, kde žije a predstavila nám - čitateľom jej izbu. Rozhodla som sa tento nápad drzo ukradnúť a preto aj ja uverejňujem článok, v ktorom predstavujem a ukazujem svoju (detskú) izbu - mieste, kde trávim väčšinu času svojho života, kde to mám najradšej, kam sa vždy môžem vrátiť, skryť, utiecť a vypnúť - proste moje milované kráľovstvo. Sayuri na blogu písala aj postla obrázky svojho šatníka a opisovala svoje oblečenie, no ja som sa rozhodla tento krok vynechať. Jednak si na oblečenie a módu takmer vôbec nepotrpím a taktiež moja skriňa nie je nijak zaujímavá (hlavne teda jej obsah), takže myslí, že toto nepotrebujete vidieť :D Radšej som vám nafotila pár detailov mojej izby (ktorú som si výnimočne upratala) i keď fotky nie sú v práve najvyššej kvalite. V izbe sa mi takmer nikdy nepodarí zachytiť dobré svetlo, preto vždy tým fotkám chýba kvalita. Ale snáď i tak budete vidieť aspoň niečo z toho, čo tam ukrývam. Vitajte teda v mojom skromnom kráľovstve - Farah vám predstavuje svoju izbu!

Pre začiatok, vitajte u Farah doma:

[pohľad do Farauškinej izby z dverí / zo susednej obývačky]

Takto vyzerá moja izbietka z obývačky, ak stojíte vo dverách. Snažila som sa ju zachytiť takmer celú a toto je výsledok, že ako najlepšie sa to podarilo. Moja izba je síce dosť malá, ale i tak ju úplne zbožňujem. Keďže bývame v malometrážnom byte, izby sú menšie ako tie v klasickom, takže aj tá moja je taká skromnejšia na priestor, pre niekoho by mohla byť až príliš malá, no mne presne takáto úplne vyhovuje. Zmestilo sa mi tam úplne všetko, čo som potrebovala a po ničom väčšom snáď ani netúžim (okrem toho som tam vtrepala aj veľkú posteľ!). Ak by som v nej chcela tancovať, musela by som sa trochu uskromniť a potlačiť, ale i to sa dá, nič nie je nemožné :P Izbu mám sama pre seba, no veľa času v nej trávi aj mamka, keď je doma, pretože máme spoločnú skriňu a kozmetický stolík.

V izbe sa mi nachádza spomínaná Queen-size /alebo aj tzv. "študentská"/ posteľ (ktorá je o niečo užšia ako manželská, dajme tomu, že je to 1/2 a 1/4 z manželskej), na ktorej sa úplne v pohode vyspia aj dve osoby :) Potom je tam jedna väčšia skriňa s posuvnými dverami, ktorá sa rozprestiera na cca tri štvrtiny steny, ďalej ta mám jednu stredne veľkú komodu s kozmetickým kútikom + zrkadlo. Okrem toho môžete na fotke hore vidieť aj môj písací stolík nad ktorým je umiestnená nástenka s poličkami a moje milované otočné kreslo :D Nakoniec sa mi do izby zmestil už len menší nočný stolík a dlhá polička nad posteľ, ale myslím, že je to všetko, čo potrebujem k životu a viac mi tam toho naozaj netreba.



Tu môžeme vidieť posteľ aj s písacím kútikom trošku lepšie + je tam kúsok z mojej skrine :D Ak neviete rozoznať to čudo ležiace medzi vankúšmi, tak je to plyšová panda (milujem to zviera :D), mám ju z Ikey a tak isto aj obliečky na vankúše a perinu. Celú izbu mám ladenú do fialovo-tyrkysová, neviem prečo, no táto farebná kombinácia sa mi vždy páčila. Tá tyrkysová vecička, čo mi visí nad posteľou a nie je ju dobre vidno, je lapač snov :) Lapače mám tiež moc rada, už som to tuším aj niekde spomínala. Musím podotknúť, že moja posteľ je snáď tá najpohodlnejšia veci na svete! Každý, kto mal v nej zatiaľ možnosť spať, alebo na nej ležať povedal, že je nesmierne moc pohodlná + má tak kurát mäkký matrac. Vybrala som si ho sama a prekvapivo bol celkom lacný :D No a spí sa na ňom ako na obláčiku :D Možno preto aj trávim toľko času v posteli a spaním :D Keď sa v nej môžem rozvaľovať, koľko chcem, tak sa ju len ťažko opúšťa xD


Tu máme detail na moju poličku, kde skladujem niektoré knihy, ktoré sa mi tam zmestia + rôzne dekoračné prkotinky :D Musím sa pochváliť tým krásnym LP-čkom - platňou mojej obľúbenej kapely The Beatles. Ak niekto vojde do mojej izby, hneď zistí, že túto kapelu milujem. Platňu som dostala na Vianoce už dávnejšie a okrem toho mám na poličke ich ďalšie CD s najlepším výberom hitov + miniatúru Lennonovej gitary (tá maličká modrá), ktorú som tiež dostala ako darček :) Okrem toho tam mám nejaké sviečky a kvetináčky (fialová s tyrkysovou musí byť :D). A je tam aj môj geeky kútik, ku ktorému sa dostaneme neskôr.


Ďalší obrázok predstavuje priblíženie mojej zbierky kníh. Nie sú to všetky knihy, ktoré vlastním, no iba ich časť - výber tých naj a ktoré som si zaobstarala ako posledné. Jediné, čo ma mrzí, že sa mi do izby nezmestila nejaká knižnica, kam by som si ich všetky mohla poukladať, takže viaceré skladujem inde a tu mám vyložené len niektoré. Môžete tam nájsť knižky v našom jazyku aj angličtine a postupne si stále rozširujem svoju zbierku. Posledné, ktoré som si kúpila sú Pride and Prejudice (Pýcha a predsudok) a Sense and Sensibility (Rozum a cit) od Jane Austenovej, obe v originálnom znení. No a mám tam taktiež aj pár z mojich CD, najnovšie mi teraz pribudlo do zbierky Cry Baby od Melanie Martinez, o ktorom som už na blogu napísala článok :)


Ďalší záber znázorňuje môj malý nerdovský kútik :D Ak ste si možno niektorí stihli všimnúť, tak som dosť veľký geek a nesmú u mňa chýbať ani nejaké tie fandom veci - tu máme konkrétne akčné figúrky (vraj som horšia ako Sheldon z The Big Bang Theory xD). Myslím, že niektorí z vás toho fešáka zo sošky vľavo spoznali - správne, je to Jacob Frye z Assassin's Creed! Túto sošku/figúrku som dostala teraz na meniny :) Neviete si ani predstaviť, že akú veľkú radosť som z neho mala! Ďalšiu fotku tejto figúrky môžete nájsť na mojom instagrame + video s ešte nerozbalenou soškou v krabici. Tá menšia figúrka je Benjamin Hornigold z Assassin's Creed Black Flag, o tej som už tiež dávnejšie niečo napísala v jednom z letných článkov :) A tá posledná maličká je Itachi Uchiha, ktorú som si kúpila na jednom z otaku zrazov - Anime Show v Bratislave. Len ho nie je moc dobre vidieť, ale je to taká chibi verzia Itachiho :3


Potom tu máme ďalší pohľad na moje pracovisko - polička nad písacím stolíkom. Mám tu nejaké ďalšie knihy (tá od E. A. Poe je úplne dokonalá ♥, sú tam všetky jeho poviedky a básne v jednom) - do popredia dávam nové 2 knižky, ktoré som dostala na Vianoce - Assassin's Creed - Bratrstvo a Tajná krížová výprava. No a mám tu aj svoje šanóny s vecami do školy, obrázkami a rozkreslenými vecami a potom ešte jeden zakladač s ďalšími hovadinami.

[tu sú tie spomínané Assassin's Creed knižky, z ktorých sa tešte teraz vytešujem :D]


Predposledný záber zobrazuje moju stenu oproti posteli - nachádzajú sa tu dvere, ktoré som si polepila plagátmi mojich obľúbených hokejistov - konkrétne moji milovaní Chicago Blackhawks a hlavne Patrick Kane ♥ :D Tieto plagáty sa mi do izby až tak moc nehodia, hlavne mamka mi to stále tvrdí, no ja som si ich tam proste musela vycapiť :D ak niekedy budeme meniť dvere, tak sa ich vzdám, ale zatiaľ je mi ľúto odlepiť ich xD Ďalší plagát mám pekne zarámovaný - ten som tiež dostala na Vianoce pred pár rokmi a znázorňuje opäť mojich milovaných Beatles :) Takže John, George, Paul a Ringo sú zväčša to prvé, čo uvidím, keď ráno rozlepím oči xD


No a posledný záber zobrazuje moju úžasnú sexy nástenku :D Neivem, či tam poriadne niečo uvidíte, no nachádza sa tam toho naozaj hojne :D Jej výroba mi zabrala nejaký ten čas, ale som na ňu pyšná :D Mám tam všetky predmety môjho fangirlovania - či už obrázky hokejistov z mojich obľúbených NHL klubov, vytlačené obrázky z pár anime (Naruto - vidíte tam toho Itachiho? xD, či Hakuouki) až po nejaké magnetky, suveníry a pohľadnice, oznamká, iné zaujímavé obrázky a dokonca tu nájdeme aj lístky do kina na X-Men a Spider Mana, ktoré si rada odkladám (pribudnú k nim ešte lístky z decembrovej návštevy Star Wars) - pripomína mi to zážitok, ktorý som z tých filmov mala :P

Na záver - ak by niekoho zaujímalo, tak všetok nábytok v izbe je z Ikey - milujem ten obchod úplne najviac a všetky veci som kúpila tam. Aj čo sa doplnkov týka, či už nástenka, kvetináče, sviečky a iné veci, všetko pochádza od našich Škandinávskych kamošov :D


Myslím, že to by bolo z nahliadnutia do mojej nory asi tak všetko :P Máte aj vy svoju vlastnú izbu, alebo sa o ňu delíte so súrodencom, prípadne spolubývajúcim? Máte ju aj vy zdokumentovanú? Pochváľte sa :) Budem sa tešiť, ak mi napíšete nejaký ten koment a dúfam, že sa vám moje kráľovstvo aspoň trochu páčilo :)

Vaša Farah

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára