.





.

| | | | |

nedeľa 17. januára 2016

Nový layout: Dare Sweet Dreamer to Dream

Zdravím vás dnes po druhý raz. Mám pre vás ďalší oznam (ktorý je vlastne v podstate aj zbytočný, nakoľko ste si to, čo mám na srdci už určite stihli všimnúť aj sami), takže preto pridávam ďalší článok. Po dlhšej dobe som sa konečne rozhodla zmeniť layout/design blogu. Doposiaľ tu trónili zimní basketbalisti z Kuroko no Basuke, lay bol kompletne vo vianočnej tématike a keďže Vianoce máme už takmer mesiac preč, vážne to chcelo nejakú zmenu. Dlhšie som plánovala vymeniť lay, no vždy mi do toho niečo vošlo, prípadne som netušila, že ako ho urobiť a čo doň dať. Mala som v pláne urobiť niečo so Star Wars (chcela som využiť záporákov - Sithov), mala som byvraný aj obrázok, no konečný výsledok sa mi vôbec nepáčil. Napokon som zosmolila toto, čo môžete vidieť nahodené na blogu. Trochu som poprechádzala jeden z mojich albumov na Pintereste a našla tento obrázok lapača snov. Myslím, že ma v podstate aj čiastočne vystihuje, preto som sa rozhodla urobiť z neho layout. Zvolila som pastelové farby, čo nie je pre mňa typické, ale vraj je január dosť depresívne obdobie, takže som chcela, aby mi to tu trošku presvetlilo :)

Či sa vám lay páči, alebo nie - to už nechám na vás. V budúcnosti však plánujem aj jeden s motívom Star Wars, prípadne na hru inFAMOUS Second Son, takže sa tu zrejme neohreje dlho. Napriek tomu dúfam, že sa vám aspoň trošku páči a budem moc rada, ak sa vyjadríte v komentároch :) Vopred vám za reakcie moc ďakujem.


UPOZORNENIE:

Ak si náhodou môj blog prezeráte cez mobil alebo tablet, nemusí sa všetko zobrazovať správne. Hlavne menu je tak nešťastne urobené, že nebude v prípade browsovania cez mobil alebo ultra malý monitor možné kliknúť na odkazy.


I N F O

Názov: Dare Sweet Dreamer to Dream
Fandom: žiaden
Výrobený dňa: 17. 1. 2016
Nahodený dňa: 17. 1. 2016
Čas výroby: cca 3 hodiny aj s nahodením (nastavovanie menu a rozmerov ma takmer zabilo)
Autor: Farah
Obrázky: Dare Sweet Dreamer to Dream | z Pinterestu

Media: Adobe Photoshop CS 3


N Á H Ľ A D


[pre zväčšenie treba kliknúť na obrázok - takto by sa mal zobrazovať správne]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára