.





.

| | | | |

nedeľa 27. decembra 2015

Poďakovanie / vinšovanie / vytešovanie

Zdravíčko, moje curkátka! :D V prvom rade vám chcem všetkým ešte raz zapriať tie najkrajšie sviatky, hoci už máme po Vianociach a skĺzli sme do takého toto medzisviatkového obdobia, ešte nás čaká Silvester, Nový rok a Traja králi. Tento článok je určený skôr na také malé zhrnutie môjho projektu, ktorý som pred Vianocami rozbehla - dala som mu názov Secret Santa. V článku uvádzam ešte raz celý komplet zoznam, všetkých Secret Santov, ktorých som napísala/nakreslila pre mojich čitateľov. Tí, ktorí sa nestihli, alebo nechceli zapojiť - aj vám prajem dodatočne krásne sviatky a možno sa na to odhodláte niekedy inokedy, keď niečo podobné urobím znova :) Okrem toho sa vám chcem ešte aj pochváliť s tým, aké dva krásne darčeky som dostala ja, v podobe poviedok od dvoch úžasných slečien, ktorým som nesmierne moc vďačná a týmto im obom ešte raz ďakujem ♥. A v neposlednom rade sa s vami musím aspoň čiastočne podeliť o svoje dojmy z posledného dielu Star Wars - The Force Awakens/Sila sa prebúdza, na ktorý som bola v kine už 2 rázy (!!!) a stále som z toho všetkého úplne vo vytržení :D A som sa opäť raz zamilovala... ale to všetko sa dozviete, keď klikneme na celý článok ^^


No, takže, v prvom rade by som povedala pár záverečných slov k môjmu vianočnému projektu Secret Santa, ktorý som rozbehla 18. decembra 2015. Väčšina z vás o ňom istotne vedelo, dokonca mnoho z vás sa aj zapojilo, čo ma nesmierne moc potešilo :) Tento projekt sa mi vyplatil, bolo to úžasné písať pre vás, prípadne kresliť a s vianočnou tematikou, mojim hlavným cieľom bolo potešiť vás a odvďačiť sa vám za podporu a priazeň na adresu môjho blogu v roku 2015.

Priznám sa, že som istú chvíľu aj myslela, že to všetko do 24. decembra nestihnem, nakoľko si viete predstaviť, koľko veľa rôznych povinností človeka pred vianočnými sviatkami zastihnú. Okrem toho som mala aj pár vybavovačiek a ešte k tomu chystania nad hlavu :D pečenie, upratovanie, zháňanie darčekov na poslednú chvíľu... to dá zabrať + ešte príprava darčekov pre vás - mojich milovaných návštevníkov blogu. Ale chcela som dodržať svoje slovo a hlavne som to chcela všetko stihnúť ešte do 24. decembra, že až sa ráno na Vianoce zobudíte, každú z vás tu bude jej Secret Santa už čakať ^^. Do poslednej chvíle som myslela, že sa mi to nepodarí, no stalo sa nemožné. A ja som to stihla! :D Ale nemusím vám snáď ani písať, že koľko som nad tým sedela, veľmi dlho, dokonca mám tak boľavú chrbticu, že sa mi to na Štedrý deň vypomstilo :( - ale to bude asi aj tým, že som sedela zhrbená nad medovníkmi a vianočnými koláčikmi, ktoré sme vypekali :D a k tomu pridám aj nejaký článok dodatočne, o mojich Vianociach ^^

No, ale vráťme sa späť - chcem vyjadriť obrovskú vďaku vám, čo ste si u mňa Santu objednali a hlavne za vaše úžasné a dojímavé komenty k jednotlivým článkom :) naozaj vám všetkým moc ďakujem, úplne sa mi potvrdilo, že ste tí najlepší návštevníci, akých si môžem priať a že sa tento projekt rozhodne oplatilo zrealizovať :) A určite niečo takéto urobím aj budúce Vianoce, prípadne aj iný sviatok :) Len sa zaprisahávam, že to rozbehnem minimálne mesiac pred deadlinom, aby som nemala stresy z toho, že netsíham :D Okrem toho - tí, ktorí sa chceli zapojiť a nestihli (ak niekto taký je), tak sa nemusia báť, ešte bude určite niečo podobné, kde si budete môcť niečo na prianie objednať! (premýšľam, že podobné niečo realizujem aj na Valentína :D no, uvidíme :D).

Takže, slečny, ešte raz vám úprimne moc ďakujem a nesmierne ma teší, že sa vám vaši Santovia páčili :) Vďaka vašim komentárom som mala krásne Vianoce zase ja ♥ K článku pripájam aj kompletný zoznam všetkých Secret Santov:
 

SECRET SANTOVIA 2015

~


- poviedka/oneshot
- fandom: Kuroko no Basuke
- pár: Nash Gold Jr x reader

~


- obrázok/fanart
- fandom: Harry Potter
- pár: Tom Marvolo Riddle (mladý Voldemort) x Myrtle Elizabeth Warrenová (Umrnčaná Myrtla)
- poznámka: pár je z jej poviedky Vtedy som mala ten pocit

~


- poviedka/oneshot
- fandom: Kuroko no Basuke
- pár: Kuroko Tetsuya x reader

~


- poviedka/oneshot
- fandom: League of Legends
- pár: Morgana x Zed

~


- obrázok/fanart
- fandom: Harry Potter
- pár: Severus Snape x Lesana Lantherová
- poznámka: pár je z jej poviedky Urodzená

~


- obrázok/fanart
- fandom: Final Fantasy
- postavy: Lightning, Serah a Vanille

~


- poviedka/oneshot
- fandom: Naruto/Naruto Shippuuden
- pár: Madara Uchiha x Hanare Uchiha (OC)
- poznámka: Hanare je OC, ktorá patrí Dechi Kazemai

~


- poviedka/oneshot
- fandom: Axis Powers Hetalia
- postavy: veľa + nejaké OCs
- páry: Gilbert x Elizabeth | Ivan x Saška (OC)
- poznámka: Saška, Šárka a Rastislav sú OC, ktoré patria Hentai no Kame



No, ale nebola som to len ja, čo obdarúvaval ostatných počas Vianoc, nejaké darčeka vo forme poviedky som dostala aj ja! :P Takže mi záviďte! :D A že to boli fakt parádne veci, ktoré mi urobili neuveriteľnú radosť, ani si neviete predstaviť, že akú ♥ Presne kvôli tomuto sa oplatí blogovať a tráviť nekonečné hodiny nad článkami - kvôli čitateľom ako ste vy :) a o to viac ma poteší, keď niekto napíše niečo pre mňa, starú dobrú Farah :D A v tento krásny vianočný čas som dostala až dve poviedky, ktoré boli venované mne/písané na prianie pre mňa.

~

Prvou z nich je krásna Anidala (Anakin Skywalker x Padmé Amidala) poviedka na fandom Star Wars (na ktorom teraz úplne "fičím" :D). Opäť sa vrátila moja láska z teenagerských čias - Anakin Skywalker a môj starý obľúbený ship/OTP Anakin x Padmé sa ozvýa tiež. A neviete si predstaviť ako moc ma teší, že moja obľúbená spisovateľka Merope Merzmer je na tento fandom namotaná tiež a napísala pre mňa poviedku s Anakinom a Padmé. Takže, milá Merope, ešte raz ti moc ďakujem za nádhernú jednorázovku ♥ Po dopozeraní SW Epizódy III - Pomsty Sithov, mi padla úplne vhod. Ak niekto tuší, o čo ide, tak odporúčam prečítať, je to fakt nádhera a hlavne sa vám to bude páčiť, ak máte radi Anakina a Padmé spolu ako ja <3

Odkaz na poviedku:


A Merope okrem toho začala písať ďalšiu Star Wars kapitolovú poviedku na pár Anakin Skywalker x OC, z čoho som happy jak dva grepy! :D Nájdete ju na jej blogu a volá sa Temná strana sily. Robím jej tu reklamu, lebo mám Star Wars mániu a stále tajne dúfam, že na môj blog zablúdi nejaký ďalší fan, ak áno, tak mazajte prečítať, isto sa vám to bude lúbiť, hlavne ak máte radi Anakina a mladého Obi-Wana Kenobiho :P

~

No a prejdime na ďalšiu poviedku, ktorá mi urobila nesmierne obrovskú radosť a hlavne po tom, čo štedrý deň skončil a už som myslela, že sa nemám na čo ďalšie tešiť, ale omyl! Ako viete, slečna Petrika je jedna z mojich najobľúbenejších blogeriek vo svete internetu a jej písanú tvorbu úplne milujem. Na jej blogu oxidujem v kuse, tak si asi viete predstaviť, ako moc som bola nadšená, keď som opäť raz klikla na jej stránku a tam sa objavilo niečo pre mňa. Tie hviezdičky v očiach, ktoré som mala, by nedokázali zanimovať ani v žiadnom anime :D Gui-sensi z Naruta a Rock Lee sa môžu schovať, mne skoro vypadli oči a od radosti som začala aj výskať xD ale to si nevšímajme, takéto záchvaty sa už mňa už vyskytli, preto nikoho neprekvapujú :D no a Petrika moja najdrahšia pre Faraušku napísala nádhernú dokonalú jednorázovku, z ktorej som stále trošku mimo a ako názov hovorí - mám ju stále vo svojej hlave :D

Poviedka je napísaná na jeden z mojich naj fandomov - Marvel komixy - konkrétne X-Men universe. A hádajte, že kto sa tam objaví. Neuhádnete, ani ja som netušila, že Petrika zvolí práve jeho, hoci sme si o ňom minule písali a ja som jej priznala moju nehynúcu lásku k nemu xD neviem, či som to už na blogu písala, no milujem herca Michaela Fassbendera a jeho postavu, ktorú v X-Men stvárňuje - mladého Magenta ♥ Okrem toho, už vyšiel trailer na nových X-Menov, ktorí sa do kín dostanú v máji 2016? :D V tom traileri je aj Magneto a je úžasný, ako vždy xD No ale späť k poviedke pre mňa - moc ma teší, že Petrika napísala poviedku práve na neho. Takže, ak sa tu nájdu nejakí X-Men fandovia, tak smelo na jej blog a prečítajte si, vážne stojí za to. Drahej Petrike touto cestou ešte raz nesmierne moc ďakujem, hoci ona už dobre vie, ako moc sa mi to páčilo a akú radosť mi urobilo. Ako vidíte, tak som musela tento rok veľmi poslúchať, keď ma čakali takéto skvelé darčeky od týchto slečien :)

Odkaz na poviedku:




No a prejdime k tretej - poslednej časti článku - mojej novo-objavenej staro-novej láske k fandomu STAR WARS. Ak sú tu náhodou nejakí Star Wars fanúšikovia, vyzývam ich, nech sa okamžite dobrovoľne priznajú a prihlásia sa, inak to pôjde po zlom! xD Ale vážne, ľudia. Ja som tie staré, úplne najstarše SW filmy videla ešte snáď ako kojenec :D a už odvtedy ich mám rada. A ako snáď menšina SW fandomu mám rada aj nové prequely s Haydenom Christiansenom (♥) v roli Anakina Skywalkera (ktorý bol vždy mojou teen-láskou a ešte aj vyzerá ako Patrick Kane, alebo skôr Patrick Kane vyzerá ako on? Ani neviem, že ktorého som si obľúbila ako prvého :D). Ale dlho som sa tejte filmovej sérii nevenovala, až teraz som sa začala zaujímať, jak sa blížilo oficiálne vydanie VII. epizódy SW filmov s poditulom The Force Awakens / Sila sa prebúdza. *v pozadí hrá hlavné Star Wars theme*


Strašne moc som na tento film chcela ísť na polnočnú pred-premiéru, no nevydarilo sa mi to :( ale nevadí, napokon som ho v kine predsa len videla. A páčil sa mi tak moc, že som naň musela ísť aj druhý raz :D a pravdu povediac, išla by som naň pokojne aj tretí a štvrtý raz xD áno, som psycho, ale to už o mne viete, žiadna novota :D A viete, čo? TFA/ten nový SW film bol epický. A epický ani nie je to pravé slovo. Pred tým, ako som sa dostala na TFA do kina, dala som si celý Star Wars maratón (ako všetci správni nerdi :D) a neľutujem to ani v najmenšom. Opäť sa moja láska k tejto sérii prebudila, ono je to tak, že ak raz máte Star Wars radi, tak už vás to tak ľahko neopustí, po každom znovu-pozretí filmovej série budete mať rovnaké pocity <333

Určite plánujem napísať aj nejakú recenziu, ale budem sa snažiť, aby bola bez spoilerov, ak by tu náhodou bol niekto, kto sa na ten film chystá a ešte ho nevidel :) Bude to len taká kratšia recenzia, skôr zhodnotenie dojmov, aby som vám príliš neprezradila :P

A okrem toho, mám novú lásku! :D Áno, viem, že ich mám až príliš veľa, ale tomuto sa odolať nedalo. Asi sa pýtate, že kto je zase tým, do ktorého sa Farauška zamilovala až po uši. Prezradím vám, že tento raz to nie je žiadny fešák mužského pohlavia :D hoci tam boli super nové mužské postavy, ktoré som si obľúbila. Ale tým, čo ukradol moje fanúšikovské srdce, bol niekto iný. Malý robotík/droid menom BB-8. Ktorého si človek proste musí zamilovať ♥




No povedzte, nie je to to najrozkošnejšie, čo ste kedy videli? :D Nie? Úplne ňuňu bol celý film ♥_♥ už niekoľko dní sa z neho rozplývam, doma si myslia, že mi drbe :D On vyzerá ako malé kuriatko :3 úplne úžasný je!


A najviac ma zabilo, keď som zistila, že jedna spoločnosť vyrobila presne takéhoto malého droida, ako bol vi filme! Je úplne ako živý, rozpráva (vydáva zvuky), pohybuje sa (môžete ho riadiť aplikáciou na telefóne) a správa sa presne ako BB-8 v The Force Awakens. A ak máte 150 dolárov nazvyš, môžete si ho kúpiť aj vy! xD Ja ho chcem, strašne moc. Je úplne ako živý, hoci je v menšej veľkosti, ako bol vo filme, to vôbec nevadí, je dokonalý a keď budem bohatšia, tak si ho zaobstarám! Čo tam po nejakých domácich miláčikoch alebo tamagoči :D ja budem mať svojho malého vlastného BB-8! :D

Určite si pozrite toto video, že ako to vyzerá naživo:


Bábätko malé ♥♥♥ ja ho chcem domov! :D :D :D


Aj toto video nemá chyby, hlavne ten jeho malilinký "dance" :D No povedzte, nechytil vás BB-8 aspoň trochu za srdce? xD Toto je moja láska, žiaden badass záporák ani iná mužská postava xD ale BB-8!


Čakajte recenziu na Star Wars The Force Awakens!

A ďakujem vám za pozornosť :) pekné medzisviatkovanie prajem :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára