.





.

| | | | |

streda 4. júla 2007

Nový design a výlevy srdca XD

Mno, takže sľubovala som vám nový design, tak ho máte mať ;D Neľakajte sa! Ja viem, je to dosť dych vyrážajúce, ale čouž... moje designy nie su nikdy normálne XD
Pucca je môj obľúbený seriál a preto som musela venovať design aj jej. <3 Dúfam, že sa vám tento "pucca vzhľad" páči. Keďže prichádza leto, chcelo to niečo veselé a šibnuté- ako ja XD
No čo sa týka poviedky Opustená... plánujem konečne prvú kapitolu. Trochu som si dala pauzu s písaním, ale mám prekvapko! Plánujem novú poviedku na seriál Naruto ;D

Inak tu mám aj button! Takže tí, ktorí ma majú v odkazoch cez button môžu vymeniť.

No a keď už som začala o tom Narutovi, chcela by som vám slávnostne oznámiť, že ma práve prepadla NARUTOMÁNIA!


Áno, presne tak. Naruto je anime seriál, ktorý chodí na Jetix. Už vyšli aj dva anime filmy, ale ani jeden som bohužiaľ zatiaľ nevidela :( Naruto je aj v podobe manga a komixov. Je to naozaj perfektný seriál. A nie je len pre malé deti!Takže kto ste chceli mať na mňa pripomienky tohoto typu, tak si nechajte pre seba. Ja totiž neznášam, keď na niekoho kto pozerá anime hovoria, že je ako malé decko! Anime vôbec nie je pre deti! Prosím tých, čo so mnou súhlasia, aby ma podporili!

No a Narutovi chcem venovať aj jednu novú rubriku na mojom blogu. A upozorňujem aj na obrázky Naruta čerstvo nové v galérii. XD

A prečo som začala tento seriál pozerať? Pretože je to úplne super, plné akcie a napäatia a humoru a dozvedela som sa nové veci zo sveta ninjov. Ako napríklad viem, čo je to Sharingan a pod.
A hlavne sú tam strašne chutní chlapci! Jeden krajší ako druhí XD No moja naj... láska je Sasuke Uchiha! *povzdych* <3 <3 <3

Prikladám aj jeho obrázky! No posúďte sami! Nie je úžasný??? Ja viem, myslite si o mne, že som šibnutá, keď sa mi páči kreslená postavička. Ale niektoré slečny o tom vedia svoje. (heh! Ahojte Essylt a Lauritte!) XD


*slint slint*


*IN LOVE*


O Sasukem sa môžete dozvedieť viac, keď sem pridám niečo o Narutovi. Sasuke je genín a ninja vo výcviku spolu s Narutom a Sakurou. A je úúúplne kawaiii!! Tak ja už končím so svojimi výlevmi duše. Arigató!

Vaša Farah Spidermanová- Uchiha (pozmenila som si meno XD Ach Sasuke...)

Papa! :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára