.





.

| | | | |

nedeľa 3. júna 2007

Chete novú poviedku "Sosanu"?

Ahojky! Už dlhšiu dobu by som sa vás chcela dačo opýtať. Čo by ste povedali na novú poviedku? Nie je však odo mňa. Jej autorom je môj brat Pepo. Poviedka ni je zo sveta Harryho Pottera. Pepo si sám vymyslel postavy aj dej. Je to taká paródia na telenovely :P Je to naozaj haluz! Perfektne sa mu vydarila :P Rada by som ju sem dala a on so mnou súhlasil.

Je zvedavý na vaše názory. Tak napíšte do komentárov, či by ste to vôbec čítali. (Stojí to za to ;O)) Nebojte, nebudem svoje poviedky zanedbávať :O) Už mám prolog k Opustenej ; ))
Bola by som rada, keby si niekto Pepovu poviedku prečítal. Určite sa ne nej nasmejete. Volá sa Sosana. Hlavnou postavou je notorická alkoholička. Dej je tak zamotaný, ako sa na telenovelu patrí.
Nezabudnite hlasovať v ankete. Aby som vedela, či by to niekto čítal. Tak zatiaľ sa majte!
Vaša Farauška ;O)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára